Tegemist on finantsteenusega, arvutuse tulemused võivad erineda tegelikust pakkumisest.
Arvutatud väärtused on indikatiivsed! Aastamaks tuleb maksta kaks korda aastas (50% 15. juuniks ja 50% 15. detsembriks) ja see koosneb baasosast, heite ja massi komponendist, mis mõlemad suunavad kasutajaid vähemsaastavate ja -kaaluvate autode poole. Maksu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on maks. NB! Arvutatud tulemus kalkuleeritakse kuulutuses olevate andmete põhjal ja võib erineda tegelikkusest kui andmed on ebatäpsed või puudulikud!
Registreerimistasu tuleb maksta auto esmakordsel registreerimisel liiklusregistrisse. See koosneb baasosast, heitmete määrast ja auto massist. Tasu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on tasu.
Eesti ajalooga vanakooli Gen 1 Subaru Forester SF5 S-Turbo. Kuna ajapuuduse tõttu on jäänud minu ambitsioonikalt ette võetud projekt soiku, siis kahjuks pean selle laheda masina maha müüma. Tehniliselt korras. Sõidurõõmu pakub parajalt ergas EJ205 mootor ja manuaalkäigukast shortshifteriga. Lisaks on veel peale pandud blow off, Impreza STI vedrustus ja sportsummuti. Hiljuti on vahetatud hammasrihm, uus sidur, uued kettad/klotsid. All on 18 tollised veljed lamellidega. Septembris on saanud uue esiklaasi. Puhub kenasti sooja ja külma. Kahjuks nagu meie kliimas olevatel vanadel japsidel ikka, siis rooste kimbutab.
Uuri oma praeguse või tulevase sõiduki ajalugu:
Väldi kulukaid probleeme kontrollides sõiduki ajalugu
Telli väljavõte