Arvutatud väärtused on indikatiivsed! Aastamaks tuleb maksta kord aastas ja see koosneb baasosast, heite ja massi komponendist, mis mõlemad suunavad kasutajaid vähemsaastavate ja -kaaluvate autode poole. Maksu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on maks.
Registreerimistasu tuleb maksta auto esmakordsel registreerimisel liiklusregistrisse. See koosneb baasosast, heitmete määrast ja auto massist. Tasu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on tasu.
Käiguvahetus roolilt, Suusakott, Bose Concert helisüsteem Autol on tehtud viimase aasta jooksul: 31.08.23 - ninaosa juhtmestiku, rihmade ja ventka vahetus 546.- (tõmbas juhtmed rihmade ja vendi vahele) 06.09.23 - Spido infoekraani vahetus 180.- 15.09.23 - Kogu pidurisüsteemi uuendus (kettad, klotsid supordid, võimendi, kässaritross) + õõtshoob, küünlad 2000.- 20.09.23 - uued esituled 370.- ja uus esiklaas koos kojameestega 200.- 12.10.23 - süütepool, ukselukk, tulede tasemeregulaatorid 313.- 20.10.23 - sillastend 172.- 01.03.24 - Vasaku supordi vahetus 260.- (eelmine kord jäi vahetamata kuna toimis, aga kässar ikkagi korralikult ei töötanud) 08.08.2024 - 245000km., Uus hammasrihm kogu juurdekuuluvaga, veepump, kliimakompressori laagrid jm, õlid ja filtrid Auto on 23 aastat vana seega uut pole mõtet otsida, aga hetkel igapäevases kasutuses ja sõidab nagu siidi. Vigadest on viimastel piltdel näha rooste, käigukast vajab hooldust, parempoolne tagauks ei avane, lukk vajab vahetust. Nipet näpet leiab tegevust igalt poolt.
Uuri oma praeguse või tulevase sõiduki ajalugu:
Väldi kulukaid probleeme kontrollides sõiduki ajalugu
Telli väljavõte