Tegemist on finantsteenusega, arvutuse tulemused võivad erineda tegelikust pakkumisest.
Arvutatud väärtused on indikatiivsed! Aastamaks tuleb maksta kaks korda aastas (50% 15. juuniks ja 50% 15. detsembriks) ja see koosneb baasosast, heite ja massi komponendist, mis mõlemad suunavad kasutajaid vähemsaastavate ja -kaaluvate autode poole. Maksu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on maks. NB! Arvutatud tulemus kalkuleeritakse kuulutuses olevate andmete põhjal ja võib erineda tegelikkusest kui andmed on ebatäpsed või puudulikud!
Registreerimistasu tuleb maksta auto esmakordsel registreerimisel liiklusregistrisse. See koosneb baasosast, heitmete määrast ja auto massist. Tasu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on tasu.
Auto ise väga ergas. Eelmise omaniku poolt vahetatud pihustid. Dpf lastud välja kirjutada ja eemaldada, egr toimiv. Esisillas vahetatud õõtsad,sarniirid, stabika kondid. Kaasa suverehvid velgedel. Teada olevad vead: Summuti sukk oleks vaja korda teha, tagaklaasi soojendus ei tööta(peeglitel toimivad) Esisilla jooks vaja paika keerata, sellega tegelen niipea kui võimalik. Muu kõik toimiv. Roostet avensise kohta väga vähe,mingeid kriipse kraapse leidub. Nahk istmed eest vähe kulunud aga ei midagi katastroofilist. Hooldused tehtud iga 10 000 km tagant. Müügipõhjus: oleks vaja suuremat kaubikulaadset sõidukit(VW transporter, opel vivaro, renault trafic)
Uuri oma praeguse või tulevase sõiduki ajalugu:
Väldi kulukaid probleeme kontrollides sõiduki ajalugu
Vaata lähemalt