Tegemist on finantsteenusega, arvutuse tulemused võivad erineda tegelikust pakkumisest.
Arvutatud väärtused on indikatiivsed! Aastamaks tuleb maksta kaks korda aastas (50% 15. juuniks ja 50% 15. detsembriks) ja see koosneb baasosast, heite ja massi komponendist, mis mõlemad suunavad kasutajaid vähemsaastavate ja -kaaluvate autode poole. Maksu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on maks. NB! Arvutatud tulemus kalkuleeritakse kuulutuses olevate andmete põhjal ja võib erineda tegelikkusest kui andmed on ebatäpsed või puudulikud!
Registreerimistasu tuleb maksta auto esmakordsel registreerimisel liiklusregistrisse. See koosneb baasosast, heitmete määrast ja auto massist. Tasu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on tasu.
M57D30 173kw Automaat Eestis olen sellel autol kolmas omanik, auto enda päritolu riik on Šveits ning tänu sellele rooste autol puudub. Käigukast ja mootor töötavad laitmatult ning puuduvad veakoodid! Kõik ülevaatused puhtalt läbinud ning pole ka tulevikus probleeme. Kütusekulu mnt 6.0-6,3 linnas 6,5-7,0 Ise olen teinud autol omajagu: -Pöördklapid eemaldatud (ajust ka väljakirjutatud) -EGR eemaldatud (ajust ka väljakirjutatud) -käigukasti ennetav hooldus sh (kasti õlipann/filter, uus õli, uued tihendid) -uus termostaat ja jahutusvedelik -uus õhufilter -uued salongifiltrid -õlivahetus + filter -klaasid toonitud -vägaheas seisus talverehvid (Nokian hakkapeliitta 8 talverehvid 225/55 R17) -uued esiamordid -spidokaplokk vahetatud valge valguse vastu originaal on alles! -uus stabika kont -uued eelsüüteküünlad -uus kütusefilter -uus vaakumpumba tihend -uus intercooler Ja kindlasti veel midagi mis hetkel pähe ei karga, kuid siiani auto mind ilusti teeninud. Autol on kivitäkkeid ja kriipse kraapse nagu ikka ehk ära tutikat autot otsima tule! Nädalavahetusel võimalik ka võrumaal näha.
Uuri oma praeguse või tulevase sõiduki ajalugu:
Väldi kulukaid probleeme kontrollides sõiduki ajalugu
Telli väljavõte