Tegemist on finantsteenusega, arvutuse tulemused võivad erineda tegelikust pakkumisest.
Arvutatud väärtused on indikatiivsed! Aastamaks tuleb maksta kaks korda aastas (50% 15. juuniks ja 50% 15. detsembriks) ja see koosneb baasosast, heite ja massi komponendist, mis mõlemad suunavad kasutajaid vähemsaastavate ja -kaaluvate autode poole. Maksu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on maks. NB! Arvutatud tulemus kalkuleeritakse kuulutuses olevate andmete põhjal ja võib erineda tegelikkusest kui andmed on ebatäpsed või puudulikud!
Registreerimistasu tuleb maksta auto esmakordsel registreerimisel liiklusregistrisse. See koosneb baasosast, heitmete määrast ja auto massist. Tasu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on tasu.
N47D20 C - markeeringuga 2.0L mootor. Ehk siis uuendatud töökindel mootor (ketipingutid, materjalid, EGR/DPF Euro 5 jne) Autol sõidab väga hästi ning on mehaaniliselt korras. Väidaksin, et oma vanuse kohta hästi hoitud auto kuid mõningate puudustega. Kere oma vanuse kohta heas seisus, läbiv rooste puudub, põhja all pindmist ikka leidub. Viimased kaks aastat ise välismaal viibinud ning auto seisis pikalt. Oktoober '24 põhjalik kontroll, kuluosad + hooldus, ülevaatus kuni 2025. Suurimaks puuduseks loeksin ise hetkel selle, et kütusekulu reaalne/arvutuslik + displayl kõrge. Talvel oli edukalt alla 7L/100km kuid OBD-ga tõenäoliselt muutsin mingeid sätteid, sest pärast seda kütusekulu tõusis, jõudluses või miskeid muid muutuseid sellega ei kaasnenud. Vasak suunatuli vahest virgub kiiremini kui muidu, tõenäoliselt takisti viga (5€ jupp). Linnas 11L/100km Maantee 9/100km Soodushind kehtib kuniks probleem lahendatud. Auto läheb kodeerimisse + diagnost 18.11.2024 Automaks ja kindlustus odav ning palju muud head.
Uuri oma praeguse või tulevase sõiduki ajalugu:
Väldi kulukaid probleeme kontrollides sõiduki ajalugu
Vaata lähemalt