Arvutatud väärtused on indikatiivsed! Aastamaks tuleb maksta kord aastas ja see koosneb baasosast, heite ja massi komponendist, mis mõlemad suunavad kasutajaid vähemsaastavate ja -kaaluvate autode poole. Maksu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on maks.
Registreerimistasu tuleb maksta auto esmakordsel registreerimisel liiklusregistrisse. See koosneb baasosast, heitmete määrast ja auto massist. Tasu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on tasu.
Auto on tehniliselt väga heas korras. Mootor ei suitse, õli ei võta, kütust tarbib säästlikult. Kütusekulu 50/50 (linn/maantee) on reaalselt 6.1l/100 km. Autole on VKM Motorsis tehtud STAGE1 tuuning, mis annab võimsuseks 131kw tehaseseades 103kw asemel. Väänet on nüüd 400Nm, tehasest oli 320Nm. Passis on endiselt kõik tehaseandmed. Kiirendus sajani on 6,8sek, mis on diisli kohta väga hea tulemus. Sidur on vahetatud 5000 km tagasi. EGR klapp vahetati juulis 2024. Autol on kaks komplekti võtmeid. Autol on Eibach madaldusvedrud (-30mm). Originaalvedrud saab autoga kaasa. Tagumistel rattakoobaste servas on pindmist roostet, see vajaks sekkumist. Tegin auto hinna seetõttu ka soodsamaks. Autol on all väga korralikud MOMO valuveljed ja rehvid 215/50R17 Continental PremiumContact 6 Autot saab näha ja proovisõitu teha tööpäeviti Järvekülas Harjumaal. Algavast aastast on selle auto aastamaks 80€ ning esmane registreemismaks 295€
Uuri oma praeguse või tulevase sõiduki ajalugu:
Väldi kulukaid probleeme kontrollides sõiduki ajalugu
Telli väljavõte