Arvutatud väärtused on indikatiivsed! Aastamaks tuleb maksta kord aastas ja see koosneb baasosast, heite ja massi komponendist, mis mõlemad suunavad kasutajaid vähemsaastavate ja -kaaluvate autode poole. Maksu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on maks.
Registreerimistasu tuleb maksta auto esmakordsel registreerimisel liiklusregistrisse. See koosneb baasosast, heitmete määrast ja auto massist. Tasu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on tasu.
Olen teine omanik Eestis. ~10 000 km tagasi vahetatud mootori ketid, õlipump, kepsulaagrid ja klapikambrikaas. ~20 000 km tagasi vahetatud kliima radiaator. Märtsis vahetatud EGR jahuti. Hiljuti vahetatud õli ja filtrid. Õli vahetatud regulaarselt iga 8000-9000km järel. Kaasa 17 valuveljed koos talverehvidega. 2 võtit. Auto on igapäevases kasutuses. Vahetust mitte pakkuda. Второй владелец в Эстонии. ~10 000 км назад заменены цепи двигателя, масляный насос, шатунные подшипники и крышка клапана. ~20 000 км назад заменен радиатор кондиционера. В марте заменен EGR. Недавно заменены масло и фильтра. Масло менялось вовремя каждые 8000-9000км. Зимние колёса с собой 2 ключа. Автомобиль используется ежедневно. Обмен не предлагать.
Uuri oma praeguse või tulevase sõiduki ajalugu:
Väldi kulukaid probleeme kontrollides sõiduki ajalugu
Telli väljavõte