Tegemist on finantsteenusega, arvutuse tulemused võivad erineda tegelikust pakkumisest.
Arvutatud väärtused on indikatiivsed! Aastamaks tuleb maksta kaks korda aastas (50% 15. juuniks ja 50% 15. detsembriks) ja see koosneb baasosast, heite ja massi komponendist, mis mõlemad suunavad kasutajaid vähemsaastavate ja -kaaluvate autode poole. Maksu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on maks. NB! Arvutatud tulemus kalkuleeritakse kuulutuses olevate andmete põhjal ja võib erineda tegelikkusest kui andmed on ebatäpsed või puudulikud!
Registreerimistasu tuleb maksta auto esmakordsel registreerimisel liiklusregistrisse. See koosneb baasosast, heitmete määrast ja auto massist. Tasu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on tasu.
Autot on hoitud ja hooldatud otsast lõpuni õige aegselt (kontrollitav kuni 2022 k.a Veho, edasine on paberkandjal) . Järgmise hoolduseni aega 9000km. Värskelt tehtud hooldus (õlid, filtrid kaasaarvatud käigukastil) uus esiklaas, uus aku jne jne. Üsna hea varustusega auto. Vahetab ise täis/pool tulesid ja mängib tuledega ees, puldi/kella/nupuga toimiv webasto, korralik nahksisu (ei ole takso vakstu) jne. Auto on sõitnud 532 000km!!! Seega kui ostad armatuuris olevat numbrit siis see kuulutus ei ole sinu jaoks, pane see kinni ja otsi endale auto kus on numbrid keritud sinu meele järgi paika. Kui aga tahad hea hinnaga, korraliku tehnikaga ja hea varustusega mugavat sedaan E-classi siis tule kohale. Vaata auto üle ja veendu, et see number spidomeetril ei tähenda mitte midagi, sest sees kui ka väljas on kulumise jäljed väga minimaalsed. Telefoni teel ei tingi!!! Kui tahad tingida siis tule kohale, näita ette konkreetne asi mille arvelt tingida tahad ja siis tingime. Auto on igapäevases kasutuses. On ette näidatud maantee ametis (AKT tehtud)
Uuri oma praeguse või tulevase sõiduki ajalugu:
Väldi kulukaid probleeme kontrollides sõiduki ajalugu
Telli väljavõte