Arvutatud väärtused on indikatiivsed! Aastamaks tuleb maksta kaks korda aastas (50% 15. juuniks ja 50% 15. detsembriks) ja see koosneb baasosast, heite ja massi komponendist, mis mõlemad suunavad kasutajaid vähemsaastavate ja -kaaluvate autode poole. Maksu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on maks. NB! Arvutatud tulemus kalkuleeritakse kuulutuses olevate andmete põhjal ja võib erineda tegelikkusest kui andmed on ebatäpsed või puudulikud!
Registreerimistasu tuleb maksta auto esmakordsel registreerimisel liiklusregistrisse. See koosneb baasosast, heitmete määrast ja auto massist. Tasu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on tasu.
Toyota 4-runner /hilux-surf Pommikindel 3.0td Vana hiluxi tehnika ja töökindlus aga kinnine kuut Eestis põhimõttelislet ainus omanik ja 5 aastat minu tiiva all olnud. Raam oma aja kohta väga hea, taga silla juures üks ristitala koht lapidud (tagavara ratta koha ülevalt) ülejäänud originaal, kere üldiselt väga hea va. juhi poolne tagumine uks. ca 4 aastat tagasi sai mootorile ülemise otsa uuendus kuuri, sh tutikas plokikaas, tihendid jne. Peal on olemas ka AC aga vajub tühjaks paari nädalaga. Taga akana siin on ka ära lagunendu, tahab käega abi et liigutada. Spidomeeter lõpetad ka koostöö kuid pole puudust tundnud. Auto enamus ajast seisnud, minukäes talvel sõitnud pole. Plaan oli matkakaks ehitada ja keerata suund itta aga see jäi plaaniks. Kaasa saab: 2 paari velgi, originaal velgedel 31" rehvid (üsna siledad), autol alla mõni tuhat km sõitnud 33" rattad, lisaks veel ühed ET-44 10" laiad veljed. Originaal tagavedrud (saab autot madalamaks lasta). Terve ringi originaal laiendeid koos originaal porikummidega. Minu jaoks on see mänguasi oma aja ära elanud ja äkki keegi suudab potensiaali paremini ära kasutada. Vahetusvõimalus ATV
Uuri oma praeguse või tulevase sõiduki ajalugu:
Väldi kulukaid probleeme kontrollides sõiduki ajalugu
Vaata lähemalt