Arvutatud väärtused on indikatiivsed! Aastamaks tuleb maksta kaks korda aastas (50% 15. juuniks ja 50% 15. detsembriks) ja see koosneb baasosast, heite ja massi komponendist, mis mõlemad suunavad kasutajaid vähemsaastavate ja -kaaluvate autode poole. Maksu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on maks. NB! Arvutatud tulemus kalkuleeritakse kuulutuses olevate andmete põhjal ja võib erineda tegelikkusest kui andmed on ebatäpsed või puudulikud!
Registreerimistasu tuleb maksta auto esmakordsel registreerimisel liiklusregistrisse. See koosneb baasosast, heitmete määrast ja auto massist. Tasu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on tasu.
Selle 4Runneri näol on tegelikult tegemist JDM Hilux Surfiga. Põnevaks teeb asjaolu, et auto on endiselt originaal värvi ja kleepsude all (surf kirjas üle külje). Loomulikult leidub sõjaarme jms, aga need pigem kaunistavad elemendid :) Antud auto sai ehitatud(kohandatud) reisiks Kazakhstani. 8000 km ja üsna nõudlikes oludes läbis ilma ühegi probleemita. Kõik sõlmed on üle käidud - kõik võimalikud vedelikud, amordid, rattalaagrid, kõik esi, tagasilla komponendid, pidurid jpm. - Esiistmed on vahetatud BMW E39 sportistmete vastu (kõik liigutamissuunad töötavad). - Snorkel - CB raadio koos antenniga(magnetiga katuse peal) - Esimesed kõlarid ja makk vahetatud kaasaegsamate (ning tervete) vastu - Sisse ehitatud voodi koos erinevate laegaste ja nö. kappidega. Lihtsalt eemaldatav, võimalik osta auto nii koos sellega kui ilma (passis endiselt kõik kohad alles) - Töötuled taga - Lisatuled ees (ledbar + 2x Hella comet) - 33' BF Goodrich rehvid - Uued akud (paigaldatud 2023) - Varuratta kinnitus ümber tehtud, et sobiks 33' rehviga varuratas - Raam ja põhi on täiesti roostevaba. Kogu autopõhi ning raam on saanud roostevastase töötluse (spetsiaalne vaha) - Alumiinium mootori ja käigukasti kaitse - Alates 2020 pole talvel sõitnud. Käivitub iga kell ja iga ilmaga ning on valmis uuteks seiklusteks. PS! Konditsioneer töötab. Auto pealt pole kokku hoitud. Investeeritud palju aega ja raha. Tegelik läbisõit on ilmselt kuskil 100k km vähem. Eelmine omanik vahetas ära spidomeetri (vana ütles üles, aga on alles) kuid ei korrigeerinud läbisõitu. Infot ja juttu auto kohta on palju. Hea meelega jagan lisainfot telefoni või emaili teel.
Uuri oma praeguse või tulevase sõiduki ajalugu:
Väldi kulukaid probleeme kontrollides sõiduki ajalugu
Telli väljavõte