Arvutatud väärtused on indikatiivsed! Aastamaks tuleb maksta kord aastas ja see koosneb baasosast, heite ja massi komponendist, mis mõlemad suunavad kasutajaid vähemsaastavate ja -kaaluvate autode poole. Maksu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on maks.
Registreerimistasu tuleb maksta auto esmakordsel registreerimisel liiklusregistrisse. See koosneb baasosast, heitmete määrast ja auto massist. Tasu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on tasu.
Ei tahaks müüa, aga elukorralduste muudatuste pärast tuleb seda teha. Autot on hooldatud ilusti, minu käes olnud 4 kuud ja 4 kuu jooksul 3x õli & filtreid vahetanud(ca 8k tagant) Autol on väga head esituled. Öösel "lõigatakse" ees või vastu tulev sõiduk välja ja ümbertringi jäetakse kaugtuled põlema(umbes nagu laser tuled) Autol puudub igasugune leke. Eelmise omaniku poolt vahetatud vahekast, õhkpadjad jms Käisime autoga Horvaatias ja auto isegi korra ei vedanud alt. Autol 2 aastat ülevaatust, mis äsja läbitud puhtalt ja ÜV mehed ütlesid, et üllatavalt kuiv oli kõik. Soovi korras uue omaniku kuludega võib autot kontrolli viia või võin lasta enda garaazis tõstuki peale ka ja saate ise kontrollida ja veenduda... Autoga tuleb kaasa ca 300€ euro eest "ostetud" bmw lisasi, milleks on: Real Time Traffic Information(Realajas kuvab teel olevaid ohte/olusi ja suunab vastavalt sellele sind ümber) Connected Booster USB-kaardiuuendus(Saab läbi usb uuendada bmw kaarti. Hetkel 2024.02 versioon peal, olemas on juba uuem) Autot saab juhtida läbi telefoni(Auto asukoht, jahutama saab panna, uksi saab lahti teha, saab signaali lasta, juhul kui peaks auto kadunud olema, hoolduseid broneerida jms) Autol 2x võtmed. AUTO EI OLE LIISINGUS, KOHENE ÜMBERKIRJUTUS
Uuri oma praeguse või tulevase sõiduki ajalugu:
Väldi kulukaid probleeme kontrollides sõiduki ajalugu
Telli väljavõte