Arvutatud väärtused on indikatiivsed! Aastamaks tuleb maksta kord aastas ja see koosneb baasosast, heite ja massi komponendist, mis mõlemad suunavad kasutajaid vähemsaastavate ja -kaaluvate autode poole. Maksu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on maks.
Registreerimistasu tuleb maksta auto esmakordsel registreerimisel liiklusregistrisse. See koosneb baasosast, heitmete määrast ja auto massist. Tasu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on tasu.
Tippvarustuses Insignia. IntelliLux LED tuled, nahksisu, roolisoojendus, 4 x istmesoojendus, 2x ventileeritav iste, juhiiste massaažifunktsiooniga ja mäludega, HUD, distantsi hoidev püsikiirushoidja, reahoidja, automaatne pidurdamine ohuolukorras, liiklusmärkide tuvastamine ja kuvamine, Android Auto/Apple Car, teisaldatav kärukonks, elektriline pagasiluuk (avatav ja suletav jalaviibutusega), parkimisassistent (auto pargib ise), autol on Saksamaal garantiikorras vahetatud mootor 118000km peal, praegusel mootoril vahetatud hammasrihm 246000km, Eestis tehtud täiendav põhja ja uste mürasummutus, tehtud stage1 chip tuning 125 to 140kw, 2 võtit, mugav ja ökonoomne sõiduk, mis on mind 4 aastat murevabalt teeninud, õlivahetused 10-15 tuhande km järel. Auto on igapäevases kasutuses, näha ja proovida saab Pärnus, TEL. 5033394
Uuri oma praeguse või tulevase sõiduki ajalugu:
Väldi kulukaid probleeme kontrollides sõiduki ajalugu
Vaata lähemalt