Arvutatud väärtused on indikatiivsed! Aastamaks tuleb maksta kord aastas ja see koosneb baasosast, heite ja massi komponendist, mis mõlemad suunavad kasutajaid vähemsaastavate ja -kaaluvate autode poole. Maksu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on maks.
Registreerimistasu tuleb maksta auto esmakordsel registreerimisel liiklusregistrisse. See koosneb baasosast, heitmete määrast ja auto massist. Tasu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on tasu.
Müügiks üsna ideaalilähedases seisukorras E350 CDI T-model (passis mingi anomaalia tõttu E300). Suvel 2024 läbinud suurema korrastuskuuri : E63 AMG bodykit + terve kere ülevärv 20" AMG replica veljed + uued rehvid + uued rehvirõhuandurid Uus esiklaas Uued esituled Uued tagaamordid (reguleeritava jäikusega + 1 uus õhkpadi) Uued blindspot andurid + juhtmestik taga DPF / EGR / pöördklappide delete & 200kw chip Tehnilise poole pealt tehtud veel järgmised asjad : mootorikett, vahejahuti tihendid, pihustite stend & kalibreerimine, uus Lucase turbo, kliima hooldus, kõik uued mahlad koos filtritega (mootoriõli / käigukastiõli / diferentsiaaliõli / pidurivedelik / jahutusvedelik), pidurid, kardaani leevendusmuhvid, enamus tagasillast (k.a.puksid), esisillas vajalikud kaikad, uued akud, eelsüüteküünlad + muud pisemad detailid. Eelmise omaniku poolt teostatud Hõbenooles käigukasti remont (ca 2000€) & vahetatud esimesed amordid (õhk + reg.jäikus, kokku ca 2000€).
Uuri oma praeguse või tulevase sõiduki ajalugu:
Väldi kulukaid probleeme kontrollides sõiduki ajalugu
Vaata lähemalt