Tegemist on finantsteenusega, arvutuse tulemused võivad erineda tegelikust pakkumisest.
Arvutatud väärtused on indikatiivsed! Aastamaks tuleb maksta kaks korda aastas (50% 15. juuniks ja 50% 15. detsembriks) ja see koosneb baasosast, heite ja massi komponendist, mis mõlemad suunavad kasutajaid vähemsaastavate ja -kaaluvate autode poole. Maksu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on maks. NB! Arvutatud tulemus kalkuleeritakse kuulutuses olevate andmete põhjal ja võib erineda tegelikkusest kui andmed on ebatäpsed või puudulikud!
Registreerimistasu tuleb maksta auto esmakordsel registreerimisel liiklusregistrisse. See koosneb baasosast, heitmete määrast ja auto massist. Tasu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on tasu.
Sõiduk on väga heas korras. Äsja ülevaatusel ei tuvastatud alusvankril ühtegi nõtku ega puudujääki. Olgugi, et Hollandist tuues rooste puudus, sai auto põhi siiski korralikult roostevastase vahendiga POR15 üle tehtud, ennetades Eesti teedele kantavaid soolasi. Väliseid defekte, värvikahjustusi pole - väljast nagu uus. Eelmine aasta sai peale pandud Nasiol keraamiline vaha ning mõni kuu tagasi ka Nasiol Metalcoat F2 järelvaha. Seest on auto korras ning istmed väga viisakad. Kõik mis autol peal ka töötab. Lisaks saab autoga kaasa IID Tooli, ehk imepisikese Land Rover diagnostikasedame, millega saab nii auto vedrustust telefonist tõsta ja langetada, kuid teha ka kõike muud, mille eest esinduses küstakse sadu eurosi. Lisaks on autole paigaldatud FBH(Fuel Burning Heater) controller, ehk autot saab hommikul sooja panna nupust. Õli ( Total 5w30 C1 Land Rover ) olen vahetanud igal aastal, sest auto on saanud minu käes võrdlemisi vähe kasutust ja 10000km aastas täis ei ole sõitnud, mis on mõistlik õlivahetusvälp. Talvel on all väga korralikud Land Rover originaal 20" veljed koos korralike lamellidega. Suvel on 22" veljed, samuti korralike kummidega, kuid kaks velge eelmise omaniku poolt lastud keevitada ning ühe keevituse kaudu immitseb õhku, mistõttu tuleb lasta uuesti keevitada. Veljed aga sirged. Vahetusest ei ole huvitatud!
Uuri oma praeguse või tulevase sõiduki ajalugu:
Väldi kulukaid probleeme kontrollides sõiduki ajalugu
Vaata lähemalt