Arvutatud väärtused on indikatiivsed! Aastamaks tuleb maksta kord aastas ja see koosneb baasosast, heite ja massi komponendist, mis mõlemad suunavad kasutajaid vähemsaastavate ja -kaaluvate autode poole. Maksu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on maks.
Registreerimistasu tuleb maksta auto esmakordsel registreerimisel liiklusregistrisse. See koosneb baasosast, heitmete määrast ja auto massist. Tasu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on tasu.
Sa leidsid just enda järgmise lemmik auto, mille peale sa võibolla varem ei mõelnud! R-klass sobib sulle ideaalselt, kui hindad vähemalt ühte punkti siit nimekirjast: RUUMIKUS Sul on vaja ruumikat autot, sest Sul on sõprade, pere või asjade vedamiseks vaja mugavat autot ja ei soovi teha kompromisse. Kui kõik istmed on kasutuses, on pagasiruumi maht 236 liitrit. Kui kolmas istmerida on kokku klapitud, suureneb maht 633 liitrini. Kui kõik tagaistmed on kokku klapitud, ulatub pagasiruumi maht 2385 liitrini. HELI Hindad Harman/Kardon helisüsteemi helikvaliteeti või lihtsalt vaikust, ka seda on paljudele inimestele vaja (maanteemüra minimaalne). NÄHTAVUS Istumise nurk on kõrgemal ja BI-LED (Retrofitis tehtud) kurvis pööravate tuledega sõidad öösel nagu päeval, mida veel soovida. Lapsed näevad lapsetoolidest ka kenasti välja, istumine on piisavalt kõrgel ja aknad madalal. INTERJÖÖR Panoraamkatus teeb olemise salongis avaraks ja kuus kohta mahutab reisijaid mugavalt, ka kolmandas reas saavad 180cm+ pikkusega inimesed end mugavalt tunda. Ventileeritud, mäludega esiistmed on vanadele autodele omaselt väga mugavad ja pehmed ning auto on varustatud 4x istmesoojendusega. Kolmanda rea aknad on nupust külgedele avatavad ning on mugavalt on lahendatud ka külgedel asutavad topsihoidjad. Auto on varustatud 4x ISOFIX istmetega, millest korraga mugavalt kasutatavad on minu kogemusel 3tk. Õhukliima juhtimine on sellel autol väga hästi lahendatud, taga istujateni jõuab õhk (jahe/soe) hästi ja ei teki õhupuudust nagu seda võib mõne autoga tekkida. SÕIDUMÕNU Soovid sõita linnas, metsateedel, lumest läbi minna ilma probleemideta? Nelikvedu ja tõstetav õhkvedrustus aitab sind välja pea igast tavaolukorrast! Ma pole kordagi kuskil kinni jäänud ja elu on viinud ikka erinevatesse paikadesse. Tahad pilve peal sõita? Vali õhkvedrustuses Comfort aste ja naudid lõõgastavat õõtsumist. Tahad sportlikumat/stabiilsemat sõitu? Valid Sport astme ja tunne on nagu sõidaks väiksema universaalkerega sportliku autoga. Käru vedamiseks on piisavalt jõudu, ei ole vaja muretseda. MIS SEE R-KLASS ÜLDSE ON? R-klassi disainimisel võeti aluseks Mercedes-Benz S-klassi platvorm ja tehnoloogia. S-klassi luksuslikkust ja tehnilisi lahendusi rakendati R-klassi puhul, pakkudes suuremat ruumi ja mitmekülgsust, eriti pere- ja maanteereiside jaoks. R-klass ühendab endas S-klassi mugavuse ja luksuse, kuid suurema praktilisuse ja mahutavusega, olles segu mahtuniversaalist ja luksusautost. Ma arvaks, et tegu on ühe vägagi õnnestunud mudeliga, kus on kasutusel ka maasturite veermikudetaile. HOOLDUSAJALUGU Eelmine omanik investeeris siia autosse ligikaudu 10 000€ ja mina lisasin poole aastaga ligikaudu 3000€. Jäänud on vaid mõned veermikuga seotud parandused ja keretööd. Plaanisin teha sellele täieliku ülevärvi ja luua Eesti kõige korralikum R-klass, kuid plaanid on muutunud ja pole nii suurt autot enam tarvis. Uuel omanikul on õigus ise otsustada edasised käigud. Kontakte remondi- või värvitööde osas võin lahkelt jagada ja soovi korral lepime kokku enne müüki, et millised tööd peaks olema tehtud enne auto üleandmist (lisatasu eest). Tehase tagasikutsumised on kõik teostatud, seega pole vaja nendega tegeleda. Piltidel jäi autost välja keskmisel real asuv laegas koos topsihoidjatega ning kaasa annan puitliistudega rooli, et saaks veelgi lisada autole väärtust juurde. ÜV kuni 04.2025 Helista või kirjuta!
Uuri oma praeguse või tulevase sõiduki ajalugu:
Väldi kulukaid probleeme kontrollides sõiduki ajalugu
Telli väljavõte