Arvutatud väärtused on indikatiivsed! Aastamaks tuleb maksta kord aastas ja see koosneb baasosast, heite ja massi komponendist, mis mõlemad suunavad kasutajaid vähemsaastavate ja -kaaluvate autode poole. Maksu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on maks.
Registreerimistasu tuleb maksta auto esmakordsel registreerimisel liiklusregistrisse. See koosneb baasosast, heitmete määrast ja auto massist. Tasu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on tasu.
Tere! Paneksin müüki oma teise generatsiooni volvo v70-mne. Viimase 10 kuu jooksul on saanud parasjagu tegemist. Mootor töötab nii nagu peab, auto pidurdab ja sõidab nii nagu peab.. Tuled ja viled töötavad. Ainukene viga, mis mind ennast nii hullult ei häiri on see, et kui sõita autoga pikemat aega siis hakkab käigukast hüppama. Suure hurraaga ostsin vana omaniku sõnul töötava ja aasta tagasi veel garantii korras käigukasti, aga ei jõudnudki seda kunagi vahetada. Ei näinud pointi sellepärast vahetada, et jõnksutamist tuleb ette kuigi harva. Autoga tuleb kaasa see sama käigukast. mille pidin ma ise ära vahetama. Lisaks sillas on mingi kolks. Autol leidub iluvigu Mis on ära tehtud: Mõlemad esimesed rooliotsad Mõlemad esimesed rooliotsa pooled Mõlemad esiamordid Puksid 4x mootoripatja Esimesed ja tagumised pidurikettad, piduriklotsid, ja lisaks ka veel käsipiduriklotsid on vahetatud Uued käsipiduritrossid Uus bosch-i aku ca 4 kuud tagasi ostetud Värske õlivahetus Kaasa tulevad continentali 17 tollised naastrehvid. Auto on igapäevases kasutuses. Auto müügipõhjus on nelikveolise auto vajadus.
Uuri oma praeguse või tulevase sõiduki ajalugu:
Väldi kulukaid probleeme kontrollides sõiduki ajalugu
Vaata lähemalt