Arvutatud väärtused on indikatiivsed! Aastamaks tuleb maksta kord aastas ja see koosneb baasosast, heite ja massi komponendist, mis mõlemad suunavad kasutajaid vähemsaastavate ja -kaaluvate autode poole. Maksu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on maks.
Registreerimistasu tuleb maksta auto esmakordsel registreerimisel liiklusregistrisse. See koosneb baasosast, heitmete määrast ja auto massist. Tasu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on tasu.
Müüki läheb natuke remonti vajav . NB! elektriline tagaluuk, raja hoidija , liiklusmärkide lugemine jne. Nahk vent istmed , bi kcenon kurvituled jne..Sisu enam vähem korralik. NB! mure koht mootor . külmana oki. Soojana vilgutas õli rõhu viga. ( klõbinat ega midagi sellist pole ) . Pole ka piinatud . Solvusime ta peale. Võib ka juppidena . ( esituled nt vms siis läheb juppeks) Kas saaled või on õlirühuandur .( on sellise emase koha peal ja ei saanud meh manomeetrit külge) neti onu väidab et saaled vahetada ja uuesti kokku ja käima..? dpf hinnaks pakuti 200-500 eur.Sõltub koodi lõpust. Olemas ka tutikas elektriline tagamort koos padjaga .Võib küsida käikee või siis ka tervikuna. NB! HETKEL TÄIS KOMPLEKTNE : POLE PIINATUD TOODI KOJU TREILAGA
Uuri oma praeguse või tulevase sõiduki ajalugu:
Väldi kulukaid probleeme kontrollides sõiduki ajalugu
Vaata lähemalt