Arvutatud väärtused on indikatiivsed! Aastamaks tuleb maksta kaks korda aastas (50% 15. juuniks ja 50% 15. detsembriks) ja see koosneb baasosast, heite ja massi komponendist, mis mõlemad suunavad kasutajaid vähemsaastavate ja -kaaluvate autode poole. Maksu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on maks. NB! Arvutatud tulemus kalkuleeritakse kuulutuses olevate andmete põhjal ja võib erineda tegelikkusest kui andmed on ebatäpsed või puudulikud!
Registreerimistasu tuleb maksta auto esmakordsel registreerimisel liiklusregistrisse. See koosneb baasosast, heitmete määrast ja auto massist. Tasu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on tasu.
Auto on väga heas korras ja sellest tulenevalt ka hind. Kuskilt kokku pole hoitud remondiga. Täpsemalt võin telefoni teel rääkida ja ideaalis auto kõrval. Lühike nimekiri suurematest asjadest mis tehtud: 6x uued originaal pihustid (ilmselt üks väheseid N53 mootoreid mis käib normaalselt) 6x uued süütepoolid + küünlad 4x uued Bosch lambdad uus Bosch NOX andur uus katalüsaator uued Bilstein B8 amordid + Eibach madaldusvedrud uued radiaatori (kliima + jahutus) uued pidurikettad + klotsid sillas erinevad puksid ja õõtshoovad Mootori kapitaal remont (kõik lekked kõrvaldatud, tihendid vahetatud, rabedad lõdvikud vahetatud, plokikaas lihvitud, uus klapikambri kaas, uued ketid jne) käigukasti solenoidid vahetatud Autol all uued suverehvid + kaasa saab Spyder veljed koos uute talverehvidega (sõidetud max 50km). Kere ideaalses korras.
Uuri oma praeguse või tulevase sõiduki ajalugu:
Väldi kulukaid probleeme kontrollides sõiduki ajalugu
Telli väljavõte