Tegemist on finantsteenusega, arvutuse tulemused võivad erineda tegelikust pakkumisest.
Arvutatud väärtused on indikatiivsed! Aastamaks tuleb maksta kaks korda aastas (50% 15. juuniks ja 50% 15. detsembriks) ja see koosneb baasosast, heite ja massi komponendist, mis mõlemad suunavad kasutajaid vähemsaastavate ja -kaaluvate autode poole. Maksu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on maks. NB! Arvutatud tulemus kalkuleeritakse kuulutuses olevate andmete põhjal ja võib erineda tegelikkusest kui andmed on ebatäpsed või puudulikud!
Registreerimistasu tuleb maksta auto esmakordsel registreerimisel liiklusregistrisse. See koosneb baasosast, heitmete määrast ja auto massist. Tasu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on tasu.
Müüa üks turvaline, ökonoomne ja eriti nägus masin, millega Eestis talvel sõidetud ei ole. Endal kahjuks eriti aega sellega suve nautida ei ole olnud. Eestis ainuke omanik ja ümber regamine tehtud korra ainult enda ja enda ettevõtte vahel. Ülevaatuse läbis oodatult täiesti korrektselt. Viimati ennem ülevaatust sai jälle vahetatud ka mootori õli Motul 5w-30 täissünteetiline ja filter, ning mootori õhufilter. Liikuvad katusedetailid saanud samuti uue määrde, et kestaks ikka kauem. Muud nagu vahetada polnudki. Muidu on auto igati korralik ja kabriokale väga õiget värvi nahksisu, mis just kui uus. Nahk detailid saanud iga suve algus uue kaitsva kreemiga töödeldud. Autol lihtne ja turvaline 6-käiguline manuaal kast, millega maanteedel mõnus joristada tänu püsikiiruse hoidjale. Mänusa lisana olemas autol teisaldatav kärukonks, mille külge haagi oma skuutri- või jetikäru, ning säit mere või järve äärde võibki alata. Igati lahe masin, millega ette võtta kas või pikemaid suviseid reise euroopas ja mujalgi. Kui antud pakkumine sind kõnetab, siis huviline võtab ühendust telefonil, mis kuulutuses kirjas on. Auto vahetatakse ainult raha vastu.
Uuri oma praeguse või tulevase sõiduki ajalugu:
Väldi kulukaid probleeme kontrollides sõiduki ajalugu
Vaata lähemalt