Arvutatud väärtused on indikatiivsed! Aastamaks tuleb maksta kaks korda aastas (50% 15. juuniks ja 50% 15. detsembriks) ja see koosneb baasosast, heite ja massi komponendist, mis mõlemad suunavad kasutajaid vähemsaastavate ja -kaaluvate autode poole. Maksu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on maks. NB! Arvutatud tulemus kalkuleeritakse kuulutuses olevate andmete põhjal ja võib erineda tegelikkusest kui andmed on ebatäpsed või puudulikud!
Registreerimistasu tuleb maksta auto esmakordsel registreerimisel liiklusregistrisse. See koosneb baasosast, heitmete määrast ja auto massist. Tasu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on tasu.
Lisad: kätte soendus, keskhark, 2xusb väljundit ja aku voltmeeter Lisaks: 3 original kohvrit ja adventure tuuleklaas Tehtud tööd: * Uus kett koos hammakatega, uued küünlad, taga piduri klotsid ja esimesed amordi hooldus (Tehtud Notsu Racing poolt) * Viimane õlivahetus 56000 km pealt * ktm oberon clutch slave cylinder lisatud. * uus õhufilter * uus aku * uus esirehv *uued peeglid (saab vanad kaasa kui soov) Probleemid: *tagarehv on 50% alles *rattal esineb kulumis jälge (nt spidomeetril kriimud) Rattaga on sõidetud TET ja metsateid. Hardcore endurot mina ei ole sõitnud. Rattal on kulumis jälgi olemas on 2 võtit (ka kohvrile) Asub Kambjas
Uuri oma praeguse või tulevase sõiduki ajalugu:
Väldi kulukaid probleeme kontrollides sõiduki ajalugu
Telli väljavõte