Tegemist on finantsteenusega, arvutuse tulemused võivad erineda tegelikust pakkumisest.
Arvutatud väärtused on indikatiivsed! Aastamaks tuleb maksta kaks korda aastas (50% 15. juuniks ja 50% 15. detsembriks) ja see koosneb baasosast, heite ja massi komponendist, mis mõlemad suunavad kasutajaid vähemsaastavate ja -kaaluvate autode poole. Maksu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on maks. NB! Arvutatud tulemus kalkuleeritakse kuulutuses olevate andmete põhjal ja võib erineda tegelikkusest kui andmed on ebatäpsed või puudulikud!
Registreerimistasu tuleb maksta auto esmakordsel registreerimisel liiklusregistrisse. See koosneb baasosast, heitmete määrast ja auto massist. Tasu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on tasu.
Müügipõhjuseks on ametiauto, mistõttu ei vaja enam isiklikku autot. Autol on alates esimesest kilomeetrist kuni tänase päevani välja esinduse ajalugu. Kõik hooldused ja remondid on nii Saksamaal kui ka Eestis teostatud vaid esinduses. Kõik auto Eestis olnud omanikud on teada. Esimene omanik Eestis oli BMW esinduse töötaja, kes lasi garantiiperioodi lõpus vahetada välja väga palju erinevaid osasid. Autoga sõideti Saksamaal valdavalt mööda maanteed ning ka Eestis nii mina kui eelnevad omanikud on sõitnud pikki vahemaid. Esinduse hinnangul on masin paremas seisukorras kui nii mõnigi teine poole madalama läbisõiduga masin. Huviline võib teostada lisakontrolli ükskõik millises BMW esinduses või muus töökojas, et masina seisukorras ise veenduda. Suuremad remonditööd minu käe all: Mootorikettide, -hammasrataste ja saalte vahetus 3300€ (selle käigus lasin üle vaadata veel kogu mootori ning vahetada ennetavalt kuluosad) EGR vahejahuti vahetus 1100€ Peegli suunatule vahetus (põhjus miks esimesel korral ülevaatust ei läbinud) 150€ Haruldasemad lisad, mis on paigaldatud tehasest: Apple CarPlay Head-up display Adaptiivne püsikiirusehoidja Keyless uste avamine ning auto käivitamine Jalaviipega pagasiluuk BMW Connected Drive (saab telefonist interneti teel auto ventilatsiooni sisse lülitada, asukohta vaadata ning uksi avada) LED tuled (autol on ainult LED tuled) Automaatne kaugtuli (Tänu kurvitule funktsioonile tegelikult täielikult kaugtuld välja ei lülita maanteel) Kurvituled Harman Kardon helisüsteem (arvutiga on heli veelgi enam seadistatud ning helikaart on üle kirjutatud veelgi puhtama heli saavutamiseks) Labadega sportrool Must lagi Tagurduskaamera Parkimisandurid ees ja taga Adaptiivne püsikiirusehoidja Reahoidmise abiline (vibraga rool) Kokkupõrke vältimise abiline (nii autode kui ka inimestega) Launch control Sportistmed (küljetugede laius ja nimmetugi reguleeritavad elektriliselt) Piano black liistud Ukselinkide valgustus väljas Salongivalgustus (keskkonsoolis, kõigis ustes, esiistujate jalgade juures, värv valitav, punakas oranž või valge valgus) Sõidurežiimide valimine (ECO Pro, Comfort, Sport, Sport+) Keskkonsoolis juhtmevaba telefoni laadija Autot on hooldatud ja pestud korrapäraselt ning raha millegi pealt pole kokku hoitud, seega otsin autole väärilist uut omanikku. Reaalne huviline helistab, juhul kui ma kohe ei vasta jätke palun sõnum. Autot on võimalik näha Tartus. Huvilisele võin jagada autost ja lisadest täiendavaid pilte.
Uuri oma praeguse või tulevase sõiduki ajalugu:
Väldi kulukaid probleeme kontrollides sõiduki ajalugu
Telli väljavõte -20%Väldi kulukaid probleeme kontrollides sõiduki ajalugu