Tegemist on finantsteenusega, arvutuse tulemused võivad erineda tegelikust pakkumisest.
Arvutatud väärtused on indikatiivsed! Aastamaks tuleb maksta kaks korda aastas (50% 15. juuniks ja 50% 15. detsembriks) ja see koosneb baasosast, heite ja massi komponendist, mis mõlemad suunavad kasutajaid vähemsaastavate ja -kaaluvate autode poole. Maksu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on maks. NB! Arvutatud tulemus kalkuleeritakse kuulutuses olevate andmete põhjal ja võib erineda tegelikkusest kui andmed on ebatäpsed või puudulikud!
Registreerimistasu tuleb maksta auto esmakordsel registreerimisel liiklusregistrisse. See koosneb baasosast, heitmete määrast ja auto massist. Tasu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on tasu.
Tehniliselt korras, kerel leidub iluvigu. Läbisüidul 230 000 on vahetatud mootor (uus mootor oli 110 000km LS) ja lisaks uus kett koos kõige sinna juurde kuuluvaga. Teostatud tööde kohta on arve. Hooldused teostatud iga 10 000km järgselt. Sõiduk on liisingus, ostu-müügi lepinguga võimalik sõiduk koheselt kätte saada. MNT vormistamine 1 -2 tööpäeva jooksul peale lepingu vormistamist elektrooniliselt. Sõiduki 2025 aastamaks on makstud, esmase registreerimise tasu osas võimalik läbi rääkida.
Uuri oma praeguse või tulevase sõiduki ajalugu:
Väldi kulukaid probleeme kontrollides sõiduki ajalugu
Vaata lähemalt