Tegemist on finantsteenusega, arvutuse tulemused võivad erineda tegelikust pakkumisest.
Arvutatud väärtused on indikatiivsed! Aastamaks tuleb maksta kaks korda aastas (50% 15. juuniks ja 50% 15. detsembriks) ja see koosneb baasosast, heite ja massi komponendist, mis mõlemad suunavad kasutajaid vähemsaastavate ja -kaaluvate autode poole. Maksu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on maks. NB! Arvutatud tulemus kalkuleeritakse kuulutuses olevate andmete põhjal ja võib erineda tegelikkusest kui andmed on ebatäpsed või puudulikud!
Registreerimistasu tuleb maksta auto esmakordsel registreerimisel liiklusregistrisse. See koosneb baasosast, heitmete määrast ja auto massist. Tasu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on tasu.
Eestis ostetud ja hoitud masin, ei kolise ja kõik toimib. Hooldatud korrapäraselt. Korrektne ajalugu (kontrollitav) ja õige läbisõit. Suitsuvaba ja vaikne salong. Kasutatud pere teise autona, iganädalasteks sõitudeks. Al 2020 aastast investeeritud auto uuendusse ca 4700 €, sh vahetatud M32 käigukasti laagrid (eemaldatud tüüpviga), siduri survelaager, hammasrihm, soonrihm ja roolivõimendirihm, veepump, jahutusradiaator koos kronsteinidega ja paisuspaak. Hooldused on tehtud regulaarselt ja vahetud õigeaegselt õlid, filtrid, küünlad, kettad, klotsid (kogu veermik). Autol on uus Varta aku, uued kojamehed (al 10. 2023) ja all uued Maxxise lamellrehvid (al 11.2023). Vahetatud esimesed amordivedrud (03.2024), õlivahetus, esiklaasi pesuveedüüsi (sprikleri), õlivahetus ja hooldustööd (06.2024) mootori generaatori vahetus (07.2024). Äsja läbinud puhtalt ülevaatuse (TÜV 08.2024). Sõltuvalt auto vanusest, esineb kulumisjälgi.
Uuri oma praeguse või tulevase sõiduki ajalugu:
Väldi kulukaid probleeme kontrollides sõiduki ajalugu
Telli väljavõte