Tegemist on finantsteenusega, arvutuse tulemused võivad erineda tegelikust pakkumisest.
Arvutatud väärtused on indikatiivsed! Aastamaks tuleb maksta kaks korda aastas (50% 15. juuniks ja 50% 15. detsembriks) ja see koosneb baasosast, heite ja massi komponendist, mis mõlemad suunavad kasutajaid vähemsaastavate ja -kaaluvate autode poole. Maksu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on maks. NB! Arvutatud tulemus kalkuleeritakse kuulutuses olevate andmete põhjal ja võib erineda tegelikkusest kui andmed on ebatäpsed või puudulikud! NB! Tulemus on arvutatud 1. jaanuari seisuga!
Registreerimistasu tuleb maksta auto esmakordsel registreerimisel liiklusregistrisse. See koosneb baasosast, heitmete määrast ja auto massist. Tasu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on tasu.
Sooviks midagi muud proovida ja ootan eelkõige vahetusi Auto vajaks ideaalis uut stanget (vaata pilti) Sain väikse kiiruse pealt kitsele pihta. Enne seda hästi hoitud ja remonditud. Viimase paari aasta jooksul vahetatud: Sidurikomplekt Mootoriketid Esisillas paar õõtsa Tagasillas paar õõtsa Ektsentrikpoldid Vedrud (eibach madaldusvedrud) Tagaratta laager Abs andur Tugilaagrid Es racingus kerge soft ja adblue off Taha saanud värskelt uued rehvid (kumho) T. Pidurikoltsid Paigaldatud appel carplay/android auto Jpm - paljude tôôde kohta arved alles. Värskelt saanud hoolduse ja ette kettad+klotsid (brembo) Hetkel talverattad all ( 16” hankook naelad ) suverattad 18” erilaiused mb originaal saab kaasa.
Uuri oma praeguse või tulevase sõiduki ajalugu:
Väldi kulukaid probleeme kontrollides sõiduki ajalugu
Vaata lähemalt