Tegemist on finantsteenusega, arvutuse tulemused võivad erineda tegelikust pakkumisest.
Arvutatud väärtused on indikatiivsed! Aastamaks tuleb maksta kaks korda aastas (50% 15. juuniks ja 50% 15. detsembriks) ja see koosneb baasosast, heite ja massi komponendist, mis mõlemad suunavad kasutajaid vähemsaastavate ja -kaaluvate autode poole. Maksu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on maks. NB! Arvutatud tulemus kalkuleeritakse kuulutuses olevate andmete põhjal ja võib erineda tegelikkusest kui andmed on ebatäpsed või puudulikud! NB! Tulemus on arvutatud 1. jaanuari seisuga!
Registreerimistasu tuleb maksta auto esmakordsel registreerimisel liiklusregistrisse. See koosneb baasosast, heitmete määrast ja auto massist. Tasu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on tasu.
Ajapikku on mul hobisõidukeid liiga palju kogunenud, seega on aeg sellele auto teatepulk edasi anda. Auto on ostetud 2024. aasta septembris ning samal kuul üles ehitatud talveautoks. Tegu on tehase Highline varustusega Passatiga: täisnahk sportistmed, kolmekodaraga rool, 4× elektriaknad, puitimitatsiooniga liistud, istmesoojendused, tolleaegne NAVI, topsihoidjad, haakekonks, CD-Box jne Tehasest tuli auto 2.8 V6 mootoriga, kuid sellele tehti teadlik “downgrade”: vahele tõstsin 2001 Audi A6 2.7 V6 Biturbo. Lahendus on Bolt-On — ise tehtud ainult tagurdustulede juhtmestik ja summuti (originaal summuti tuleb kaasa). Soovi korral on võimalik auto ametlikult arvele võtta : originaal downpipe + summuti alla ning Maanteeametisse paberid määrima. Mootor AJK 2.7 Biturbo Immo off, SAI off, EGT off, Lambda S2B1 ja S2B2 off, popcorn/purple Seadistaja sõnul ~ 260 kW / 475 Nm 3" Turbo Worksi downpipe’id (originaalid 4 katalüsaatoriga kaasa) Sachs SRE sidurikorv + Pidurimeistri tugevdatud katetega sidurikorv Pipercross paneelfilter Mootorivahetuse ajal tehtud: hammasrihm, veepump, lekkivad tihendid jpm Õli: Motul 5W50 Veermik ja pidurid Esisild: Strongflex Sport õõtshoova ja sillaraami puksid Meyle HD jäigad rooliotsad Audi A6 2.7 Bit käändmikud Suured HP2 pidurid — uued suppordid, kettad ja klotsid Tänu uuele käändmikule saab soovi korral panna ka Brembo 17Z/18Z pidurid, kuid siis ei mahu enam 16" velg alla ja “hunt lambanahas” effekt kaob 🙂 Tagasild: Strongflex Sport õõtshoova, sillaraami ja reduktori puksid Itaaliast toodud "uus" sillatala: liivaprits, pulbervärv, korralik korrosioonitõrje (nelikveolistel tüüpviga — siin on see mure ennetatud) Kaasa Originaal summuti Originaalsed downpipe’id (4 katalüsaatoriga) Võib kaaluda ka vahetust — võimalik variant, kus: vahetan 2–4 hobiautot ühe auto vastu, vajadusel makstan vaheraha juurde. Võimalikud autod vahetuseks minu poolelt: 2002 Audi RS6, 2009 VW Scirocco, 2008 Volvo C70 Cabrio Avatud mõistlikele hinna pakkumistele.
Uuri oma praeguse või tulevase sõiduki ajalugu:
Väldi kulukaid probleeme kontrollides sõiduki ajalugu
Vaata lähemalt