Tegemist on finantsteenusega, arvutuse tulemused võivad erineda tegelikust pakkumisest.
Arvutatud väärtused on indikatiivsed! Aastamaks tuleb maksta kaks korda aastas (50% 15. juuniks ja 50% 15. detsembriks) ja see koosneb baasosast, heite ja massi komponendist, mis mõlemad suunavad kasutajaid vähemsaastavate ja -kaaluvate autode poole. Maksu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on maks. NB! Arvutatud tulemus kalkuleeritakse kuulutuses olevate andmete põhjal ja võib erineda tegelikkusest kui andmed on ebatäpsed või puudulikud! NB! Tulemus on arvutatud 1. jaanuari seisuga!
Registreerimistasu tuleb maksta auto esmakordsel registreerimisel liiklusregistrisse. See koosneb baasosast, heitmete määrast ja auto massist. Tasu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on tasu.
Mootor ja kast korras, sõidab ja käivitub eeskujulikult. LS umbes 445K aga muutub ajas.(Kohe kui ostsin, paar ndl sain sõita ja mootor kottis). Mootorivahetus tehtud läbisõidul 426460km, uued rihmad(geneka ja mootoririhm), rullikud, pingutid, veepump + kõik juurde kuuluvad vedelikud, pihustiseibid jnejne. Uue moto läbisõit peale pannes oli umbes 350TH. 2025 algul tehtud veel rooliotsad, stabilisaatori kondid, tagumine kojamehe mootor, käsipiduri süsteemi lisati reguleertükid. 2025 detsembris sai uue haldexipumba, filtri, õli. R-design R19 originaalveljed, vägagi korralike naastrehvidega. Vihmasensor, klapitavad peeglid, katuseluuk, pimenurga kaamerad, konks, istmesoojendused, eelsoojendi jnejne. Soovikorral jääb külge ka “peidetud” ledbar, mis võre taga, kinnitamisels lisaauke vm kahjustusi tehtud ei ole! Puudusteks - kriipse, kraapse jm leiab, mõra esiklaasis (ei ole vaateväljas - kõrvalistuja ääres - ÜV ei sega samuti, kahjustus tsoonis C (ehk kojameeste pühkimisalast väljas), istmed kulunud.
Uuri oma praeguse või tulevase sõiduki ajalugu:
Väldi kulukaid probleeme kontrollides sõiduki ajalugu
Vaata lähemalt