Tegemist on finantsteenusega, arvutuse tulemused võivad erineda tegelikust pakkumisest.
Arvutatud väärtused on indikatiivsed! Aastamaks tuleb maksta kaks korda aastas (50% 15. juuniks ja 50% 15. detsembriks) ja see koosneb baasosast, heite ja massi komponendist, mis mõlemad suunavad kasutajaid vähemsaastavate ja -kaaluvate autode poole. Maksu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on maks. NB! Arvutatud tulemus kalkuleeritakse kuulutuses olevate andmete põhjal ja võib erineda tegelikkusest kui andmed on ebatäpsed või puudulikud! NB! Tulemus on arvutatud 1. jaanuari seisuga!
Registreerimistasu tuleb maksta auto esmakordsel registreerimisel liiklusregistrisse. See koosneb baasosast, heitmete määrast ja auto massist. Tasu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on tasu.
head: Uued sisse-lase tihendid, uus veovõll, uus jahutusvedeliku pime, uus kardaani vahepukk. Auto on tugev - pehme ei ole kusagilt, tõsta kust tahad. Korralikud lamellid all, registreerimine makstud, uus roolilatt ja auto häälele on ka kaasa aidatud. Vead: Pööre kõigub Taga oleks vaja uusi laagreid, kuna ühe rattapoldi keere on puru Vajab uut akut Üks kont kutu Tagasilla puksid vajavad vahetust Muidu sõidab hästi ja on igapäevases kasutuses. Jooksvalt tegelen vigadega ise ka, kui võimalus on. Vaatan kõik vahetuspakkumised üle
Uuri oma praeguse või tulevase sõiduki ajalugu:
Väldi kulukaid probleeme kontrollides sõiduki ajalugu
Vaata lähemalt