Tegemist on finantsteenusega, arvutuse tulemused võivad erineda tegelikust pakkumisest.
Arvutatud väärtused on indikatiivsed! Aastamaks tuleb maksta kaks korda aastas (50% 15. juuniks ja 50% 15. detsembriks) ja see koosneb baasosast, heite ja massi komponendist, mis mõlemad suunavad kasutajaid vähemsaastavate ja -kaaluvate autode poole. Maksu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on maks. NB! Arvutatud tulemus kalkuleeritakse kuulutuses olevate andmete põhjal ja võib erineda tegelikkusest kui andmed on ebatäpsed või puudulikud! NB! Tulemus on arvutatud 1. jaanuari seisuga!
Registreerimistasu tuleb maksta auto esmakordsel registreerimisel liiklusregistrisse. See koosneb baasosast, heitmete määrast ja auto massist. Tasu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on tasu.
Väike ning kerge, kuid võimekas maastur. Kasutatud hobikorras sihtotstarbeliselt. Originaalmootor on vahetatud Suzuki Baleno pritsega mootori vastu (2 süütepooliga variant). Runva vints, taga õhulukk, rummulukud, tõste, mudarehvidel muster korralik, vahekasti ülekanne aeglasem, metsas kasutan põhiliselt teist ja kolmandat käiku. Mootorivahetuse käigus sai ka uue kütusepaagi, millel eraldi kamber kütusepumba jaoks. Tagumine kardaan uus, liigendid suuremad. Remonti ja hooldust omajagu saanud, et metsas ära ei laguneks. Kaasa saab erinevaid varuosi, nii uusi kui ka kasutatud ning rehvipumpamise tööriista. Eraldi võimalik kaasa osta Suzuki Grand Vitara 1.6 mootor koos adapterplaadiga Samurai käigukastile. Tõsise huvilisega saame registreerimismaksu osas kokkuleppele.
Uuri oma praeguse või tulevase sõiduki ajalugu:
Väldi kulukaid probleeme kontrollides sõiduki ajalugu
Vaata lähemalt