Tegemist on finantsteenusega, arvutuse tulemused võivad erineda tegelikust pakkumisest.
Arvutatud väärtused on indikatiivsed! Aastamaks tuleb maksta kaks korda aastas (50% 15. juuniks ja 50% 15. detsembriks) ja see koosneb baasosast, heite ja massi komponendist, mis mõlemad suunavad kasutajaid vähemsaastavate ja -kaaluvate autode poole. Maksu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on maks. NB! Arvutatud tulemus kalkuleeritakse kuulutuses olevate andmete põhjal ja võib erineda tegelikkusest kui andmed on ebatäpsed või puudulikud! NB! Tulemus on arvutatud 1. jaanuari seisuga!
Registreerimistasu tuleb maksta auto esmakordsel registreerimisel liiklusregistrisse. See koosneb baasosast, heitmete määrast ja auto massist. Tasu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on tasu.
Pakkuda korralik nelikveduline kaubik Kere on väga korralik, roostet praktiliselt pole, pisemaid iluvigu nokkija ikka leiab, aga muidu väga kabe Mootor ja kast toimivad nagu peab, hiljuti vahetatud hooratas ja sidurikomplekt Salong korralik, istmetele tehtud keemiline puhastus, kliima toimib Ees ja taga uued pidurikettad, klotsid ja rattalaagrid, hooldus teostatud 1000km tagasi, tuttuued lamellrehvid all Tehtud tööde kohta on hunnik arveid Buss on valmis igapäevakasutuseks ja ei nõua lisainvesteeringuid Registreerimistasu tasub uus omanik, hinnast võime arutada kohapeal Lisainfo ja muud küsimused telefoni teel
Uuri oma praeguse või tulevase sõiduki ajalugu:
Väldi kulukaid probleeme kontrollides sõiduki ajalugu
Vaata lähemalt