Tegemist on finantsteenusega, arvutuse tulemused võivad erineda tegelikust pakkumisest.
Arvutatud väärtused on indikatiivsed! Aastamaks tuleb maksta kaks korda aastas (50% 15. juuniks ja 50% 15. detsembriks) ja see koosneb baasosast, heite ja massi komponendist, mis mõlemad suunavad kasutajaid vähemsaastavate ja -kaaluvate autode poole. Maksu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on maks. NB! Arvutatud tulemus kalkuleeritakse kuulutuses olevate andmete põhjal ja võib erineda tegelikkusest kui andmed on ebatäpsed või puudulikud! NB! Tulemus on arvutatud 1. jaanuari seisuga!
Registreerimistasu tuleb maksta auto esmakordsel registreerimisel liiklusregistrisse. See koosneb baasosast, heitmete määrast ja auto massist. Tasu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on tasu.
Müüa heas tehnilises korras Mercedes-Benz E280 Avantgarde, vastupidava ja hinnatud 3.2L diiselmootoriga. Kapoti all on legendaarne OM648 üks MB kõige vastupidavamaid ja “pommikindlamaid” rida 6 diisleid, tuntud oma lihtsuse, tugevuse ja pika eluea poolest. Auto kannab mudelitähist E280, kuid on varustatud 3.2L OM648 mootoriga, sest Itaalia turule müüdi E280 mudelit tehase poolt selle sama 3.2L diisliga. Tegemist ontäielikult tehase konfiguratsiooniga, mitte ümberehitus. Enamus remontidest on tehtud esinduses, kasutades originaalvaruosi. Olulisemad vahetatud osad: – uus turbo – pidurite täielik uuendus (piduritorud, SBC plokk, hüdroplokk) – roolivarras, käändmikud – generaatori rihm ja rullikud – uued õõtshoovad, stabika vardad ja otsad – Lätis Recros 1600€ käigukasti remont, hilisemalt iga aastane käigukasti hooldus ja diagnostika/kontroll – karterituulutuse uuendus, õlijahuti tihendid, eelsüüteküünlad DPF ja EGR on eemaldatud – mootor hingab vabamalt ning probleemsete lisaseadmete muresid ei teki. Lisaks ei ole ka autol teadatundud probleemset õhkvedrustust. Kaasa tulevad korralikud suverehvid ning täielik hooldus- ja remondiajalugu 8500€ eest arvetega (2016–2025). Kere seisukord vastab vanusele – leidub kasutusjälgi ja mõningaid visuaalseid iluvigu, kuid tehniline pool on väga tugev. Tegu ei ole uue autoga. Kirjuta, helista lepime kokku mõlemale osapoolele sobiva tehingu. Hoian silmad lahti ka vahetustele.
Uuri oma praeguse või tulevase sõiduki ajalugu:
Väldi kulukaid probleeme kontrollides sõiduki ajalugu
Vaata lähemalt