Tegemist on finantsteenusega, arvutuse tulemused võivad erineda tegelikust pakkumisest.
Arvutatud väärtused on indikatiivsed! Aastamaks tuleb maksta kaks korda aastas (50% 15. juuniks ja 50% 15. detsembriks) ja see koosneb baasosast, heite ja massi komponendist, mis mõlemad suunavad kasutajaid vähemsaastavate ja -kaaluvate autode poole. Maksu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on maks. NB! Arvutatud tulemus kalkuleeritakse kuulutuses olevate andmete põhjal ja võib erineda tegelikkusest kui andmed on ebatäpsed või puudulikud! NB! Tulemus on arvutatud 1. jaanuari seisuga!
Registreerimistasu tuleb maksta auto esmakordsel registreerimisel liiklusregistrisse. See koosneb baasosast, heitmete määrast ja auto massist. Tasu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on tasu.
Auto on igati korralik ja saanud äsja suure hoolduse mille käigus on paigaldatud täiesti uus esisilla tala ( tüüpviga), tehtud sillastend, vahetatud mootori hammasrihm ja kõik juurdekuuluv, kõik filtrid, uus mootoriõli, jahutusvedelik, rõhuanduriga eelsüüteküünal. Ei leki ega tarbi midagi üleliigset peale kütuse. Kliima puhub külma ja sooja nagu peab. Esituled on dünaamilised, keeravad ratastega samasse suunda, lisaks on kurvituled ja kaugtuld vahetab ka ise. Tuvastab ja kuvab liiklusmärke. Tagaluuk on elektriliselt avanev ja sulguv, autol on sportlikud nahkkattega ja mäludega elektrilised istmed. All on ka värske kardaan.Sõidab väga hästi ja on mugav ja samas ruumikas sportlik auto- sõidureziime saab menüüst muuta ja ka vedrustuse jäikust. 4 vedu töötab ideaalselt. Autol on all korralikud pirelli naelrehvid- lisaks saab kaasa vähesõitnud suverehvid teistel velgedel. Ei vaja remonti, ega lisainvesteeringuid! Tehtud tööde kohta on olemas arved. 2 paari võtmeid. Vahetust ei soovi! Registreerimistasu ei lisandu ja omaniku vahetus 55 eur!!
Uuri oma praeguse või tulevase sõiduki ajalugu:
Väldi kulukaid probleeme kontrollides sõiduki ajalugu
Vaata lähemalt