Arvutatud väärtused on indikatiivsed! Aastamaks tuleb maksta kaks korda aastas (50% 15. juuniks ja 50% 15. detsembriks) ja see koosneb baasosast, heite ja massi komponendist, mis mõlemad suunavad kasutajaid vähemsaastavate ja -kaaluvate autode poole. Maksu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on maks. NB! Arvutatud tulemus kalkuleeritakse kuulutuses olevate andmete põhjal ja võib erineda tegelikkusest kui andmed on ebatäpsed või puudulikud! NB! Tulemus on arvutatud 1. jaanuari seisuga!
Registreerimistasu tuleb maksta auto esmakordsel registreerimisel liiklusregistrisse. See koosneb baasosast, heitmete määrast ja auto massist. Tasu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on tasu.
Välimuselt ja tehniliselt väga heas seisus. Registreerimistasu hinna sees, hetkel veel võimalus olla Eestis esimene omanik. Praktiline nelikveoline linnamaastur, mis sobib nii igapäevasõitudeks kui ka pikemateks otsadeks. Sportbacki kere jätab tagant kompaktse mulje, kuid tegelikkuses on autos üllatavalt palju ruumi – nii salongis kui pagasiruumis. Fun fact: selle Q8 e-tron Sportbacki aerodünaamika on väga hästi läbi mõeldud — tänu sujuvatele joontele on selle õhutakistuskoefitsient (Cd) vaid 0,27, mis aitab vähendada energiakadu ja pikendada sõiduulatust. Tegemist on autoga, mis ühendab Audi nelikveo usaldusväärsuse, luksusliku ruumikuse ja elektriauto tõhusa sõiduulatuse — ideaalne valik neile, kes ei taha valida mugavuse ja praktilisuse vahel. Tule ja vaata ise — usun, et see auto ei jäta sind
Uuri oma praeguse või tulevase sõiduki ajalugu:
Väldi kulukaid probleeme kontrollides sõiduki ajalugu
Telli väljavõte -20%Väldi kulukaid probleeme kontrollides sõiduki ajalugu