Tegemist on finantsteenusega, arvutuse tulemused võivad erineda tegelikust pakkumisest.
Arvutatud väärtused on indikatiivsed! Aastamaks tuleb maksta kaks korda aastas (50% 15. juuniks ja 50% 15. detsembriks) ja see koosneb baasosast, heite ja massi komponendist, mis mõlemad suunavad kasutajaid vähemsaastavate ja -kaaluvate autode poole. Maksu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on maks. NB! Arvutatud tulemus kalkuleeritakse kuulutuses olevate andmete põhjal ja võib erineda tegelikkusest kui andmed on ebatäpsed või puudulikud! NB! Tulemus on arvutatud 1. jaanuari seisuga!
Registreerimistasu tuleb maksta auto esmakordsel registreerimisel liiklusregistrisse. See koosneb baasosast, heitmete määrast ja auto massist. Tasu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on tasu.
Pakkuda ülejäänud mersu kas tööautoks või winterbeatriks. Edasi veab seda 2.2D automaatkasti otsas. Ülevaatus värskelt läbitud. Minukäes saanud turbiini taastamise+käigukasti hoolduse Tava hoolduse 4k tagasi Taga ja ees uued klotsid+taga uued supordid Uus õhu kompressor Toonklaasi ring Muidu auto sõidab ilusti, käivitub ilusti Armatuuris brake service seoses ABS pumbaga aga ennast ei häiri Kerel vanusest tulenevalt rooste (kõige hullemad kohad on taga tiivad ja tagaluuk) Eks nokkimist leiab kindlalt All korralikud 17" naelrehvid Ledbar ja subwoofer kaasa ei tule! Reg tasu hinna sees! Vahetuspakkumised huvi ei paku! Lisainfot olen meelas jagama.
Uuri oma praeguse või tulevase sõiduki ajalugu:
Väldi kulukaid probleeme kontrollides sõiduki ajalugu
Vaata lähemalt