Tegemist on finantsteenusega, arvutuse tulemused võivad erineda tegelikust pakkumisest.
Arvutatud väärtused on indikatiivsed! Aastamaks tuleb maksta kaks korda aastas (50% 15. juuniks ja 50% 15. detsembriks) ja see koosneb baasosast, heite ja massi komponendist, mis mõlemad suunavad kasutajaid vähemsaastavate ja -kaaluvate autode poole. Maksu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on maks. NB! Arvutatud tulemus kalkuleeritakse kuulutuses olevate andmete põhjal ja võib erineda tegelikkusest kui andmed on ebatäpsed või puudulikud! NB! Tulemus on arvutatud 1. jaanuari seisuga!
Registreerimistasu tuleb maksta auto esmakordsel registreerimisel liiklusregistrisse. See koosneb baasosast, heitmete määrast ja auto massist. Tasu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on tasu.
Pakkuda eelnimetatud sõiduk. 2022 toodud saksast ning soiduk ilusti hooldatud ja parandatud. Mootoriks tal 2.0 105kw. Ragisteerimis tasu makstud eestis olen teine omanik. Kere poolest on viisaks yhes kohaa on mõlk kuid yldpilt väga hea. Autol olemas kärukonks, istmetesoojendus ees, bluetooth koos vägagi hea heliga. Lisainfoks vôid julgelt kirjutada. Vahetus pakkumistele avatud. Hetkel all korralik suvekaa lahiajal saab lamellid alla. Võimalik ka saada kaasa 16 tollised veljed mis algselt oli aga tahavad varvi töid saada. Hetkel tahab pult uut patareid.
Uuri oma praeguse või tulevase sõiduki ajalugu:
Väldi kulukaid probleeme kontrollides sõiduki ajalugu
Vaata lähemalt