Tegemist on finantsteenusega, arvutuse tulemused võivad erineda tegelikust pakkumisest.
Arvutatud väärtused on indikatiivsed! Aastamaks tuleb maksta kaks korda aastas (50% 15. juuniks ja 50% 15. detsembriks) ja see koosneb baasosast, heite ja massi komponendist, mis mõlemad suunavad kasutajaid vähemsaastavate ja -kaaluvate autode poole. Maksu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on maks. NB! Arvutatud tulemus kalkuleeritakse kuulutuses olevate andmete põhjal ja võib erineda tegelikkusest kui andmed on ebatäpsed või puudulikud!
Registreerimistasu tuleb maksta auto esmakordsel registreerimisel liiklusregistrisse. See koosneb baasosast, heitmete määrast ja auto massist. Tasu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on tasu.
Auto korrapäraselt hooldatud. Võin mõelda ka järelmaksuga müümisele, tõelisel huvilisel võtta ühendust ja räägime hinnas ja muudes kokkulepetes. Ca 125 000km peal käigukasti õli vahetus teostatud. Viimased õlivahetused proovitud teha umbes 10 000km-12000km tagant. ~2500€ eest uus helisüsteem sisse lastud panna. 2 võimendit, esiuste kõlarid ja tweeterid + pagasi ruumi sisse ehitatud subwoofer ilma ruumi kaotamata. Paberid olemas. Autole lastud teha Stage1 chip (Ei viidud viimasele piirile, jäi varu, et mitte autot lõhkuda!) (ESRacing), mis vähendas kütusekulu ning tõstis auto võimsuset. Safe tune. Kui vajutada, liigub (4.8s 100ni) ja ühtlasi on väga ökonoomne. (3.9l/100km ökosõidul). Auto müügipõhjus on RS7 soetus. On olnud 1 avarii, remont teostatud audi Tartu esinduses.
Uuri oma praeguse või tulevase sõiduki ajalugu:
Väldi kulukaid probleeme kontrollides sõiduki ajalugu
Telli väljavõte