Tegemist on finantsteenusega, arvutuse tulemused võivad erineda tegelikust pakkumisest.
Arvutatud väärtused on indikatiivsed! Aastamaks tuleb maksta kaks korda aastas (50% 15. juuniks ja 50% 15. detsembriks) ja see koosneb baasosast, heite ja massi komponendist, mis mõlemad suunavad kasutajaid vähemsaastavate ja -kaaluvate autode poole. Maksu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on maks. NB! Arvutatud tulemus kalkuleeritakse kuulutuses olevate andmete põhjal ja võib erineda tegelikkusest kui andmed on ebatäpsed või puudulikud! NB! Tulemus on arvutatud 1. jaanuari seisuga!
Registreerimistasu tuleb maksta auto esmakordsel registreerimisel liiklusregistrisse. See koosneb baasosast, heitmete määrast ja auto massist. Tasu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on tasu.
Pakkuda kellelegi projekt, mille edasi tegemine on mul endal jäänud hetkel pausile. Hea kabriolett, mis oma kõva katuse ja põhjamaisema varustusega võimaldab sõidukit kasutada ka külmemal aastaajal. Arvele võttes on omistatud autole lahjem, 155kw versioon, kuid on kinnitatud nii UM-ist, Inchape-ist ja ka Vin decoderist, et tehasest 170 kw. Täpselt ei tea, mis ARK-is valesti läks kuid ehk äkki tagab see madalama kindlustusmakse. Numbrimärk 404ARG kuulub tehingusse, kuid kui see ei meeldi, olen nõus oma kulude ja kirjadega selle asendama tehingu toimumise ajal. Alustaksin kohe vigadest ning sellega on huviline juba arvestanud, kui mulle helistab! * Auto käivitub ja sõidab kuid on olnud olukordi, kus lööb ette veateate CED4 - No message (0xAA), Reciever EKPS, Transmitter DME-DDE. Lihtsas keeles ei suuda auto tuvastada ühe asja toimimist ( hetkel ei tule meelde ) ning jätab kütusepumba konstanselt tööle. Selle tulemil auto starter käib ringi kuid käima ei lähe. Mõnikord piisab paarist tunnist, teinekord on läinud isegi paar päeva ning auto käivitub. Peale süüte andmist lööb kütusepump ette, jääb vait ja see on indikatsioon korrektsest funktsioneerimisest. Võib vajada asjalikku diagnosti ja keegi leiab ka kiire lahenduse. * Autol hakkasid järsku põlema erinevad veateated ( ABS, Veojõud, Mootorituli, miskit vist isegi veel ) See kaotas ära püsikiiruse hoidja toimimise ( mis on ka loogiline ) . * Tuleb tegeleda airbagiga. * Vasak esimene tiib on orginaalis teist värvi kuid üle kületatud. * Esituledest ühel on ingli tulede pirn otsa saanud. * Parem tagumine tiib kriimustustega * Salongis leidub kulumist * Kerel leidub iluvigu. * Võiks tegeleda püropadruniga Pluss klemmil. * Kindlasti võib miskit veel olla kuid auto pole ka enam esimeses nooruses. Headest pooltest. * Kehtiv ÜV 08.2026 * Pidurid kõik toimivad, nagu peab. * Heitgaasid tulid normi piiridesse. * Sillad ei kolksu. * All sportlikum vedrustus. * Uus Excide aku EK 960 95aH / 850 a ( 180 eur ) * Varustus on keskmisest korralikum * Katus toimib, nagu peab. Suveti tekitab ikka heameele tunde kuid olles aus, siis tegelik elu sunnib praktilisema autoga liiklema. Müük ei ole sunnitud olukorrast vaid tingitud vähesest kasutusest ning realistlikust mõtlemiest. Huviline helistab või saadab SMS-i, kui kõnele ei saanud vastata. Auto asub Tallinna küljel Nõmmel. Soodushind kehtib seni, kuni probleemid eksisteerivad. Nende korrastamisega kergitan ka jooksvalt hinda! Praegune soodushind on kehtiv vaid ajutiselt! Hind ei ole tingitav!
Uuri oma praeguse või tulevase sõiduki ajalugu:
Väldi kulukaid probleeme kontrollides sõiduki ajalugu
Vaata lähemalt