Tegemist on finantsteenusega, arvutuse tulemused võivad erineda tegelikust pakkumisest.
Arvutatud väärtused on indikatiivsed! Aastamaks tuleb maksta kaks korda aastas (50% 15. juuniks ja 50% 15. detsembriks) ja see koosneb baasosast, heite ja massi komponendist, mis mõlemad suunavad kasutajaid vähemsaastavate ja -kaaluvate autode poole. Maksu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on maks. NB! Arvutatud tulemus kalkuleeritakse kuulutuses olevate andmete põhjal ja võib erineda tegelikkusest kui andmed on ebatäpsed või puudulikud! NB! Tulemus on arvutatud 1. jaanuari seisuga!
Registreerimistasu tuleb maksta auto esmakordsel registreerimisel liiklusregistrisse. See koosneb baasosast, heitmete määrast ja auto massist. Tasu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on tasu.
Tegu väga ainulaadse ja isikupärase Individual tippvarustusega Phaetoniga. Teist sellist on raske leida ja tänaval kohata! Tegu ei ole nö letiautoga! Individual pakett pandi kokku erikataloogi järgi ja täpselt sama autot enam kokku ei pandud. Antud paketis sai valida alates välisvärvist kuni iga õmbluseni auto sees. Antud auto on passi kirjas must kuid kataloogi järgi pruunkas must. Ainult musta tooni oli omal ajal Individual kataloogis kuus alatooni. Lisadest on autol olemas absoluutselt kõik, mis valida sai aastal 2009, va külmik. Softclose uksed, 4x õhuga reguleeritavat istet, 4x massaaž, 4 x istmesoojendus ja -jahutus jne jne. Sellises varustuses Phaetonit ei leia nii lihtsalt. Eestis on hetkel üks pikk neljakohaline sarnase varustusega, mille hind ca 12 000 eur. Nelikvedu toimib ilusasti. Talvel hea sõita - autot saab õhkvedrustusega vajadusel täitsa korralikult üles tõsta. Vedrustuse jäikuse muutmise võimalus. Piltidel näha ka erinevad kõrguse režiimid. Kõik lisad töötavad! Auto on korralikult hooldatud ning hästi hoitud. Kaks võtit.
Uuri oma praeguse või tulevase sõiduki ajalugu:
Väldi kulukaid probleeme kontrollides sõiduki ajalugu
Vaata lähemalt