Tegemist on finantsteenusega, arvutuse tulemused võivad erineda tegelikust pakkumisest.
Arvutatud väärtused on indikatiivsed! Aastamaks tuleb maksta kaks korda aastas (50% 15. juuniks ja 50% 15. detsembriks) ja see koosneb baasosast, heite ja massi komponendist, mis mõlemad suunavad kasutajaid vähemsaastavate ja -kaaluvate autode poole. Maksu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on maks. NB! Arvutatud tulemus kalkuleeritakse kuulutuses olevate andmete põhjal ja võib erineda tegelikkusest kui andmed on ebatäpsed või puudulikud! NB! Tulemus on arvutatud 1. jaanuari seisuga!
Registreerimistasu tuleb maksta auto esmakordsel registreerimisel liiklusregistrisse. See koosneb baasosast, heitmete määrast ja auto massist. Tasu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on tasu.
Reg tasu makstud Kuna projekte liiga paljuks läinud tuleb ühest loobuda. Ideaalne kellelegi enne talve omale korralik ökorakett osta, millega lõbu palju. Haruldasem 125 kw variant, millel nelikvedu ja manuaal kast, ideaalne kooslus, ja S-Line varustusele ka palju kenam kui tavaline A3. Auto on heas korras, keera võtit ja sõida, isegi üle poole paagi diislit sees. Õlid filtrid hiljuti vahetatud, kõik puudused jooksvalt kõrvaldatud kui tekkinud. Müün põhiliselt selle pärast et rahastada muid projekte omal ja parkimiskohad hakkavad otsa saama. Autol on mingi soft ka peale tehtud, astub käredalt edasi, EGR/DPF off ja pöördklapid ka välja progetud, rohkemat ei oska softi kohta öelda, ostsin ise sellega. Vigadest - Kerel iluvigu, põhi korras ja roostet üldiselt vähe, kuid juhiuksel on pindmist roostest iluliistu juurest näha. Piduriklotsi hoiatus armatuuris põleb kuna juhe katki kusagilt tiiva vahelt, sinna väga keeruline ligi saada nii et ei viitsinud sellega tegeleda, pole sõitu segav viga. Kui kedagi väga häirib see siis on ka variant välja kodeerida klotsiandur ilma et peaks hakkama juhet taga ajama. Huvilisele võin lähemalt rääkida kui miskit küsida on, võib ka oma hinnapakkumise teha kuid naeruväärsed pakkumised endale jätta.
Uuri oma praeguse või tulevase sõiduki ajalugu:
Väldi kulukaid probleeme kontrollides sõiduki ajalugu
Vaata lähemalt