Tegemist on finantsteenusega, arvutuse tulemused võivad erineda tegelikust pakkumisest.
Arvutatud väärtused on indikatiivsed! Aastamaks tuleb maksta kaks korda aastas (50% 15. juuniks ja 50% 15. detsembriks) ja see koosneb baasosast, heite ja massi komponendist, mis mõlemad suunavad kasutajaid vähemsaastavate ja -kaaluvate autode poole. Maksu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on maks. NB! Arvutatud tulemus kalkuleeritakse kuulutuses olevate andmete põhjal ja võib erineda tegelikkusest kui andmed on ebatäpsed või puudulikud! NB! Tulemus on arvutatud 1. jaanuari seisuga!
Registreerimistasu tuleb maksta auto esmakordsel registreerimisel liiklusregistrisse. See koosneb baasosast, heitmete määrast ja auto massist. Tasu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on tasu.
Müüa ainult ühes peres olnud audi a3, mida hoitud nagu oma last. Auto toodi saksamaalt 70 000km pealt ja terve aeg olnud ühes peres. Seest ja väljast viisaka väljanägemisega, kuid vanusele kohased mõned täkked ja kraapsud. Kehtiv ülevaatus ja kindlustus. Tehniliselt ehituselt on auto päris lihtne - 110kw diisel, mis on väga särtsakas ja nii linnas kui maanteel ökonoomne. Autol on minu silmis turu parim varustus: Sport istmed ja Alcantara nahk nii ees kui taga Automaatsed kaugtuled Rajahoidja MMI plus pakett- suurem ekraan ja navi 2 võtit parkimisandurid Terve eluea vältel pole autol ühtegi reaalselt probleemi olnud ja mootor on pommikindel. Vahetusse on läinud ainult kuluosad ja kõik tähtsad tööd olen ära teinud. 150 000km peal tehtud mootori rihma vahetus, hiljuti ostetud uus aku, ja 2025 mai kuus tehtud lisaks hooldusele ka kõigi pukside vahetus ja silla reguleerimine. All on korralikud suverehvid, autoga annan kaasa värsked ainult 1 talve sõitnud Hankooki lamellid. Autoga on võimalik tutvuda Tallinnas Rocca al mare või mustamäe piirkonnas.
Uuri oma praeguse või tulevase sõiduki ajalugu:
Väldi kulukaid probleeme kontrollides sõiduki ajalugu
Vaata lähemalt