Tegemist on finantsteenusega, arvutuse tulemused võivad erineda tegelikust pakkumisest.
Arvutatud väärtused on indikatiivsed! Aastamaks tuleb maksta kaks korda aastas (50% 15. juuniks ja 50% 15. detsembriks) ja see koosneb baasosast, heite ja massi komponendist, mis mõlemad suunavad kasutajaid vähemsaastavate ja -kaaluvate autode poole. Maksu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on maks. NB! Arvutatud tulemus kalkuleeritakse kuulutuses olevate andmete põhjal ja võib erineda tegelikkusest kui andmed on ebatäpsed või puudulikud! NB! Tulemus on arvutatud 1. jaanuari seisuga!
Registreerimistasu tuleb maksta auto esmakordsel registreerimisel liiklusregistrisse. See koosneb baasosast, heitmete määrast ja auto massist. Tasu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on tasu.
Kuna tekkis vajadus maasturi ja kärukonksu järgi, siis läheb praegune auto müüki. Jooksvalt hooldatud ning remonditud. Viisaka lisavarustusega, millest põhilisena tooks välja: *El roolisammas *El sportsisu *Hud (kuvab kiirust esiklaasil) *4x istmesoojendused *Active steering ning active suspension *Panoraam katuseluuk. Viib edukalt punktist A punkti B, kuid vastavalt vanusele leiab mõningaid väiksemaid vigu ning iluvigu. Põhilise veana tooks hetkel välja airbagi tule. Diagnostikas käies öeldi, et esiistme sensormatis probleem. Autot saab näha ja proovida tartu linnas. Registreerimistasu makstud, seega ümber vormistamisel tuleb maksta ainult riigilõiv 55€.
Uuri oma praeguse või tulevase sõiduki ajalugu:
Väldi kulukaid probleeme kontrollides sõiduki ajalugu
Vaata lähemalt