Tegemist on finantsteenusega, arvutuse tulemused võivad erineda tegelikust pakkumisest.
Arvutatud väärtused on indikatiivsed! Aastamaks tuleb maksta kaks korda aastas (50% 15. juuniks ja 50% 15. detsembriks) ja see koosneb baasosast, heite ja massi komponendist, mis mõlemad suunavad kasutajaid vähemsaastavate ja -kaaluvate autode poole. Maksu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on maks. NB! Arvutatud tulemus kalkuleeritakse kuulutuses olevate andmete põhjal ja võib erineda tegelikkusest kui andmed on ebatäpsed või puudulikud! NB! Tulemus on arvutatud 1. jaanuari seisuga!
Registreerimistasu tuleb maksta auto esmakordsel registreerimisel liiklusregistrisse. See koosneb baasosast, heitmete määrast ja auto massist. Tasu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on tasu.
Enne kui talveks seisma panen oleks pakkuda üks tige aparaat. Masinale tehtud 3.5D mootori swap, mis on ka ametlikult passis ja kogu ehitus paberimajandusega ja templitega. Mootor ehitatud 20k tagasi, uus plokk, uued pihustid, uued turbod, käigukastile tugevam sisu ja palju muud. Kogu ehitusest olemas ka video. All orginaal BBS erilaiused veljed. Ehitatud lätis, RS Diagnostics. Dünos tegi 480 hp / 890 Nm. 100-200 6.9sek. Fantastiline auto, mis pakub kirjeldamatuid emotsioone, väga meeldiv heli, juhitavus nagu kardil, sobib ka rajale. - Turbosystems hübriidturbod - Tugevdatud klapivedrud - M5d andurid - Wagner EVO3 vahejahuti - Tugevdatud käigukast ja xhp custom soft - 3.5 tolli summuti - E90 335D sillad ja pidurid - Koni coiloverid - Android multimeedia Fantastiline auto, mis pakub kirjeldamatuid emotsioone, juhitavus nagu kardil. Ainuke puudus autol on kliimapump, kuna orginaal pump ei mahu ja vaja panna 325D pealt. Muid vigu ei esine. Võib pakkuda ka vahetusi. Reg tasu makstud ja aastamaks vaid 70€. Nr märk kaasa ei tule.
Uuri oma praeguse või tulevase sõiduki ajalugu:
Väldi kulukaid probleeme kontrollides sõiduki ajalugu
Telli väljavõte -20%Väldi kulukaid probleeme kontrollides sõiduki ajalugu