Tegemist on finantsteenusega, arvutuse tulemused võivad erineda tegelikust pakkumisest.
Arvutatud väärtused on indikatiivsed! Aastamaks tuleb maksta kaks korda aastas (50% 15. juuniks ja 50% 15. detsembriks) ja see koosneb baasosast, heite ja massi komponendist, mis mõlemad suunavad kasutajaid vähemsaastavate ja -kaaluvate autode poole. Maksu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on maks. NB! Arvutatud tulemus kalkuleeritakse kuulutuses olevate andmete põhjal ja võib erineda tegelikkusest kui andmed on ebatäpsed või puudulikud! NB! Tulemus on arvutatud 1. jaanuari seisuga!
Registreerimistasu tuleb maksta auto esmakordsel registreerimisel liiklusregistrisse. See koosneb baasosast, heitmete määrast ja auto massist. Tasu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on tasu.
Müügis selline ''rakett''. Tegemist kasutatud autoga, mida on hooldatud ja seda ka näitas värske TÜ läbimine. Aasta mureta uuele omanikule. Autot hooldatud Lerotrans OÜ-s. Vajadusel saab sealt ka digidaalsel kujul n.ö hoolduspaberid. Autol umbes 2000km tagasi õli vahetus tehtud (õhufilter+salongifilter+õlifilter). Leidub nii väljast kui ka seest kasutuse jälgi aga üldpilt pigem väga viisakas. Piltidel ka näha mõningaid märkimisväärsemaid rooste alge kohti. Lisaks on kõikidel velgedel suuremad või väiksemad värvikahjustused. Kunagi keegi üritanud ise värvida ja nüüd on hakanud lahti kilduma. Paar asja millega peaks tegelema lähiajal - sillastend teha, et rool saada otsemaks (rehvi ei söö), üks xenon pirn tahab vahetust (mõlemad uued olemas aga pole jõudnud vahetada), taga parkimisandur ei tööta ja sellest ka süsteem häires (uued andurid olemas 2tk), pult ei tööta ehk oleks vaja võtit uuesti tutvustada autole, tagumine kojamehe hoob on katkine(uus tellitud). Mida hullu pole mis sõitmist ja kulgemist segab. Aastamaks makstud. Registreerimistasu maksan ise kui tingimused on hinna suhtes täidetud.
Uuri oma praeguse või tulevase sõiduki ajalugu:
Väldi kulukaid probleeme kontrollides sõiduki ajalugu
Vaata lähemalt