Tegemist on finantsteenusega, arvutuse tulemused võivad erineda tegelikust pakkumisest.
Arvutatud väärtused on indikatiivsed! Aastamaks tuleb maksta kaks korda aastas (50% 15. juuniks ja 50% 15. detsembriks) ja see koosneb baasosast, heite ja massi komponendist, mis mõlemad suunavad kasutajaid vähemsaastavate ja -kaaluvate autode poole. Maksu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on maks. NB! Arvutatud tulemus kalkuleeritakse kuulutuses olevate andmete põhjal ja võib erineda tegelikkusest kui andmed on ebatäpsed või puudulikud! NB! Tulemus on arvutatud 1. jaanuari seisuga!
Registreerimistasu tuleb maksta auto esmakordsel registreerimisel liiklusregistrisse. See koosneb baasosast, heitmete määrast ja auto massist. Tasu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on tasu.
Vead: 1. Plokikaane tihend. Surve on veesärgis ja tosooli peab aeg-ajalt peale lisama. Probleem aina süveneb. Samas tosool ja õli ise on puhtad ja silmanähtavalt ei tossa. 2. Juhipoolne küljekarp on katki tõstetud ja vajab tegemist(samas roostes nagu pole) 3. Tagumised pidurid vajavad hooldust. 4. Hammasrihma vahetuse ajaline välp on möödas. 5. Püsikiiruse hoidja mõnikord ei tööta. 6. Juhi peegel teeb auto käivitamise järgselt 5 sekundit kõrisevat häält. 7. Kere on väga pigine. Head: Hele nahksisu, korras kast ja nelik. Klaasid terved. Head esituled. Konks, katusetalad, puldiga webasto. Kaasa Hankook naastrehvid ja katuse põiki talad. Registreerimistasu pooleks.
Uuri oma praeguse või tulevase sõiduki ajalugu:
Väldi kulukaid probleeme kontrollides sõiduki ajalugu
Vaata lähemalt