Tegemist on finantsteenusega, arvutuse tulemused võivad erineda tegelikust pakkumisest.
Arvutatud väärtused on indikatiivsed! Aastamaks tuleb maksta kaks korda aastas (50% 15. juuniks ja 50% 15. detsembriks) ja see koosneb baasosast, heite ja massi komponendist, mis mõlemad suunavad kasutajaid vähemsaastavate ja -kaaluvate autode poole. Maksu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on maks. NB! Arvutatud tulemus kalkuleeritakse kuulutuses olevate andmete põhjal ja võib erineda tegelikkusest kui andmed on ebatäpsed või puudulikud! NB! Tulemus on arvutatud 1. jaanuari seisuga!
Registreerimistasu tuleb maksta auto esmakordsel registreerimisel liiklusregistrisse. See koosneb baasosast, heitmete määrast ja auto massist. Tasu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on tasu.
Müün oma E39 Touringut. Muidu igapäevaset sõitev auto, aga nüüd teen ruumi uue auto jaoks. Registreerimistasu maksan ise. Soovi korral saab kaasa paar a vanad aga korralikud naelrehvid teistel velgedel (originaal Style 134). Võib teha hinnapakkumisi mõistlikkuse piires. Kuuspaki ja sooja käepigistuse eest päris ära ei anna. Üks võti puldiga, kõik nupud (lukustus + pagasiluugi nupp) töötavad. Kui on soovi, saab ka võtme tooriku + võtmekirjutaja koos juhtmetega kaasa. Pagasnikus on korralik subwoofer, töötab hästi. Eelmisest omanikust jäänud, täpseid näitajaid ei tea. Auto üldpilt on muidu viisakas, kerel on rooste suhteliselt minimaalne vanuse kohta. All on 17 tollised replica Style 65 veljed korralike suverehvidega. Head: - Täiesti tehasespec, pole tuunitud ega midagi sellelaadset tehtud. Sisselase ja summuti on mõlemad vaiksed, kõik pütid ja katid vahel. - Kiirendab/pidurdab/keerab ilusti, vedrustuses ühtegi kolinat pole. - Mootor käib ilusti ja vaikselt. - Ühtegi üleliigset tulukest armatuuris ei põle. - Kerel roostet vanuse kohta vähe. Karbid paar aastat tagasi keevitatud, tõstekohad tugevdatud. Tõsta kannatab igast nurgast. - Pagasiluuk käib sujuvalt, ja vedrud hoiavad luuki ilusti püsti. - Kõik vedelikud püsivad sees. - Käsipidur peab ilusti. Vead: - Varuratta koobas ja põranda tagumised nurgad on roostes. - Sisselaske nuka andur viskab vahel käivitusel veakoodi, sellest tulenevalt pikem käivitus. Samas ei pea kunagi rohkem kui 2 korda starterit andma. Sõidu ajal pole koodi visanud. Muid mootoriga seonduvaid veakoode pole. - Põletab veidi õli, nagu selle aja bensumootoriga bemmidele omane. - Välistemp andur näitab niiske ilmaga aiateibaid - Käigukang on veits lohvakas, aga kui sihilikult ei loksuta siis väga hästi aru saada pole. Tehtud töödest: - Uued pidurikettad ja klotsid ees. Tagumised on ka täiesti korras veel. - Uued süütepoolid (Bosch) ja süüteküünlad. - Uus DISA klapp (BMW originaal) - Vaakumlekked kõrvaldatud, sh. klapikambrikaane tihend - Tagumine juhipoolne rattakiirusandur (OE) - Õlivahetus ca 2000km tagasi (5w40 täissünteetiline), aga õlivahetusintervalli teavitust ei resetitud. Eks neid töid ole veel, aga ei oska peast praegu öelda. Kõikide tööde juures on kasutatud originaal või võrreldava kvaliteediga osi.
Uuri oma praeguse või tulevase sõiduki ajalugu:
Väldi kulukaid probleeme kontrollides sõiduki ajalugu
Telli väljavõte -20%Väldi kulukaid probleeme kontrollides sõiduki ajalugu