Tegemist on finantsteenusega, arvutuse tulemused võivad erineda tegelikust pakkumisest.
Arvutatud väärtused on indikatiivsed! Aastamaks tuleb maksta kaks korda aastas (50% 15. juuniks ja 50% 15. detsembriks) ja see koosneb baasosast, heite ja massi komponendist, mis mõlemad suunavad kasutajaid vähemsaastavate ja -kaaluvate autode poole. Maksu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on maks. NB! Arvutatud tulemus kalkuleeritakse kuulutuses olevate andmete põhjal ja võib erineda tegelikkusest kui andmed on ebatäpsed või puudulikud! NB! Tulemus on arvutatud 1. jaanuari seisuga!
Registreerimistasu tuleb maksta auto esmakordsel registreerimisel liiklusregistrisse. See koosneb baasosast, heitmete määrast ja auto massist. Tasu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on tasu.
BMW 318d Aasta: 2012 (12. kuu) Käigukast: manuaal Veoskeem: tagavedu Tehniline seisukord: Auto on korrapäraselt hooldatud – õli ja filtrite vahetus iga ~8 000 km tagant. Ajamikett vahetatud 190 000 km peal (eelmise omaniku poolt). Eelmisel aastal vahetatud sidur koos kõigi vajalike komponentidega. Lähinädalal vahetan pidurid ümberringi ning teen taas õli ja filtrite vahetuse ja teen üv. Olen ise autoga sõitnud üle 20 000 km. Selle aja jooksul teinud kaks hooldust (õli + filtrid), teostanud poleerimise ja paigaldanud keraamilise kaitse. Ostsin ka peaaegu uued Pirelli naastrehvid – sõitnud ligikaudu 2 000 km. Ei jõudnud osta uued veljed seega hetkel all 18-tollised BMW originaalveljed. Veljed head, kuid visuaalselt sobiksid pigem talveks – olenevalt eelistusest muidugi. Salong: Väga heas seisukorras, puhas ja hubane. Esineb tüüpilisi F-seeria pisivigu: käivitusnupp, käigukangi ümbris ja ukselingid on kulunud. Kõik need detailid saab soodsalt uued (AliExpressist komplektina umbes 40 €). Varustus ja mugavused: Keyless süsteem (võtmeta sisenemine ja käivitus) Elektriline pagasiluuk “Matrix” esituled (väga hea valgustugevus ja automaatne kaugtulede reguleerimine) Püsikiirusehoidja Kahetsooniline kliimaautomaatika Istmesoojendused Parkimisandurid Multifunktsionaalne rool jne Kere: Väga viisakas üldmulje – tänu keraamikale püsib auto särav ja hästi hooldatud välimusega. Tagastangel on mõned sügavamad kriimud (eelmisest omanikust), mis mind isiklikult ei häiri. Sõiduomadused: Auto on igapäevaselt kasutuses maanteesõitudeks – sõidan iganädalal marsruudil Sillamäe–Pärnu. Keskmine kütusekulu maanteel 4.6–5.0 l / 100 km. Sõidab väga hästi, vedrustus vaikne ja midagi ei kolise. Iga kuu teen autole diagnostika, et südame oleks rahulik. Müügipõhjus: Tahtsin proovida BMW-d enda peal, kuid olen aru saanud, et VAG sobib mulle siiski paremini. Lisainfo: Auto on tehniliselt korras ja valmis sõiduks. Võimalik vahetus (teie/minu kompensatsiooniga). Aastamaks ja reg.maks on tastutud. Numbrid kaasa ei tule, numbri vahetuse kulud on minu peal. Auto asub tööpäeviti Pärnus, nädalavahetustel Ida-Virumaa
Uuri oma praeguse või tulevase sõiduki ajalugu:
Väldi kulukaid probleeme kontrollides sõiduki ajalugu
Vaata lähemalt