Tegemist on finantsteenusega, arvutuse tulemused võivad erineda tegelikust pakkumisest.
Arvutatud väärtused on indikatiivsed! Aastamaks tuleb maksta kaks korda aastas (50% 15. juuniks ja 50% 15. detsembriks) ja see koosneb baasosast, heite ja massi komponendist, mis mõlemad suunavad kasutajaid vähemsaastavate ja -kaaluvate autode poole. Maksu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on maks. NB! Arvutatud tulemus kalkuleeritakse kuulutuses olevate andmete põhjal ja võib erineda tegelikkusest kui andmed on ebatäpsed või puudulikud! NB! Tulemus on arvutatud 1. jaanuari seisuga!
Registreerimistasu tuleb maksta auto esmakordsel registreerimisel liiklusregistrisse. See koosneb baasosast, heitmete määrast ja auto massist. Tasu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on tasu.
Auto on müügis seni, kuni mind huvitav variant on saadaval / või kuni saabuvad esimesed külmad. Põhiandmed: • Mootor: V8 4.4 Twin-Turbo (N63TU) • Tagavedu (RWD) • Automaatne sportkäigukast ZF 8HP70 • Võimsus: Stage 1+ ~ 550–600 hp / 900 Nm Tuuning: • Mootor: Stage 1+ • Väljalase: RM Motors katalüsaatorita downpipe’id (selle mootori puhul vajalik), eemaldatud tagumised summutid, pops & bangs programmeeritud Sport ja Sport+ režiimis teatud pööretel. Auto kõlab väga meeldivalt, ehtne V8 heli. • Käigukast: hetkel originaal Varustus: • Esiklaasinäidik liiklusmärkide tuvastusega, navigatsioon jms • Driving Experience Control • Adaptive Drive • 360° kaamerad • Pimenurga andurid • Bang & Olufseni helisüsteem • Istmesoojendused • Istmeventilatsioon • Massaažifunktsioonid • Keyless entry • Adaptiivsed tuled • Automaatne kaugtuli • Uksetõmbajad (soft-close) • Käed-vabad pagasiluugi avamine • Katuseluuk • Kardinad jpm Ostetud 99 500 km pealt, suurem osa ajast sõidetud rahulikult maanteel. Õlivahetus iga 5–6 tuh km (MOTUL 5W40). Auto läbis kontrolli 25.09 BARMINOW teeninduses. Mõningaid väikseid puudusi on, kuid midagi tõsist ei esine. Lühidalt — kuna auto on USA-st, on põhjaosa täiesti terve ja rooste puudub. Pihustid, silindrid ja käigukast töötavad hästi, probleeme ei ole. Auto on taastatud originaalseks, avarii jälgi praktiliselt pole. Auto on läbinud ülevaatuse ja tehnoülevaatuse Eestis ning on registreerimiseks valmis. Hetkel läbisõit 118 000 km (kasvab iga päevaga). Olen avatud pakkumistele. Palun kirjutada SMS-iga
Uuri oma praeguse või tulevase sõiduki ajalugu:
Väldi kulukaid probleeme kontrollides sõiduki ajalugu
Telli väljavõte -20%Väldi kulukaid probleeme kontrollides sõiduki ajalugu