Tegemist on finantsteenusega, arvutuse tulemused võivad erineda tegelikust pakkumisest.
Arvutatud väärtused on indikatiivsed! Aastamaks tuleb maksta kaks korda aastas (50% 15. juuniks ja 50% 15. detsembriks) ja see koosneb baasosast, heite ja massi komponendist, mis mõlemad suunavad kasutajaid vähemsaastavate ja -kaaluvate autode poole. Maksu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on maks. NB! Arvutatud tulemus kalkuleeritakse kuulutuses olevate andmete põhjal ja võib erineda tegelikkusest kui andmed on ebatäpsed või puudulikud! NB! Tulemus on arvutatud 1. jaanuari seisuga!
Registreerimistasu tuleb maksta auto esmakordsel registreerimisel liiklusregistrisse. See koosneb baasosast, heitmete määrast ja auto massist. Tasu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on tasu.
Auto on igapäevases kasutuses ja korralikult hooldatud ametlikus töökojas. Hiljuti on vahetatud aku, hammasrihm ja tehtud mootoriõlivahetus. Esimesed suverehvid on sel aastal ostetud, tagumised eelmisel. Müügi põhjuseks on üleminek hübriidautole. Maanteeameti andmetel toimus omanikuvahetus eelmisel aastal – auto kirjutati siis minu nimele, kuid olen olnud selle kasutaja juba varasemalt. Eestis olen teine omanik. Alles on kõik varasemad hooldusdokumendid, sh eelmise omaniku poolt täidetud hooldusraamat. Lisavarustus: Elektriline kärukonks Panoraamkatus Tagumistel akendel päikesesirmid Juhiistmel massažifunktsioon Ventileeritavad esiistmed – suvel väga mugavad Istmesoojendus Bluetooth Selektiivne esiklaas (vahetatud kindlustuse kaudu, täkkevaba) Start-stop süsteem Vihmasensoriga klaasipuhastid Automaatne esitulede kõrguse reguleerimine Follow-me-home tulede süsteem Juhi väsimuse tuvastamise süsteem Auto on hästi hoitud ja kõigi lisadega mugav sõita.
Uuri oma praeguse või tulevase sõiduki ajalugu:
Väldi kulukaid probleeme kontrollides sõiduki ajalugu
Telli väljavõte -20%Väldi kulukaid probleeme kontrollides sõiduki ajalugu