Tegemist on finantsteenusega, arvutuse tulemused võivad erineda tegelikust pakkumisest.
Arvutatud väärtused on indikatiivsed! Aastamaks tuleb maksta kaks korda aastas (50% 15. juuniks ja 50% 15. detsembriks) ja see koosneb baasosast, heite ja massi komponendist, mis mõlemad suunavad kasutajaid vähemsaastavate ja -kaaluvate autode poole. Maksu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on maks. NB! Arvutatud tulemus kalkuleeritakse kuulutuses olevate andmete põhjal ja võib erineda tegelikkusest kui andmed on ebatäpsed või puudulikud! NB! Tulemus on arvutatud 1. jaanuari seisuga!
Registreerimistasu tuleb maksta auto esmakordsel registreerimisel liiklusregistrisse. See koosneb baasosast, heitmete määrast ja auto massist. Tasu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on tasu.
Nokitsemist vajav aga sõitev f11, mootoriremont tehtud 40 000km tagasi, vahetust vajavad turbosolenoidid ja käigukasti elektroonikaplokk( solenoidid 80 eur/tk, käigukastiplokk 400-800eur), auto sõidab lihtsalt kast ei lülita parki, jääb neutraali. lisasid jagub(headup,distantsihoidev püsikas, täis comfort elektriline sisu. Väikse investeeringuga saab mõnusa masina millega kulgeda mööda Eestimaa teid. Müügis kuni järgmise nädalani!!
Uuri oma praeguse või tulevase sõiduki ajalugu:
Väldi kulukaid probleeme kontrollides sõiduki ajalugu
Vaata lähemalt