Tegemist on finantsteenusega, arvutuse tulemused võivad erineda tegelikust pakkumisest.
Arvutatud väärtused on indikatiivsed! Aastamaks tuleb maksta kaks korda aastas (50% 15. juuniks ja 50% 15. detsembriks) ja see koosneb baasosast, heite ja massi komponendist, mis mõlemad suunavad kasutajaid vähemsaastavate ja -kaaluvate autode poole. Maksu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on maks. NB! Arvutatud tulemus kalkuleeritakse kuulutuses olevate andmete põhjal ja võib erineda tegelikkusest kui andmed on ebatäpsed või puudulikud! NB! Tulemus on arvutatud 1. jaanuari seisuga!
Registreerimistasu tuleb maksta auto esmakordsel registreerimisel liiklusregistrisse. See koosneb baasosast, heitmete määrast ja auto massist. Tasu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on tasu.
Auto on hästi hoitud ja hooldatud, näeb kena välja ning on rohkete lisadega. Hooldus ajalugu saab kontrollida United motorist ja olemas ka hooldusraamat koos kõige muuga ning olen Eestis teine omanik autol. Autol on ainulaadne pruun värv ning ilus pruun nahk sisu (sport comfort istmed) ja kuna tegu on SD mudeliga siis on kõik tehasest M-pakett (välimus, rool, käigukang, uste serva liistud (eritellimus ja väga haruldane) Sõiduk BMW X5 3.0SD (482SDH) on liiklusregistris registreeritud ja ei ole osalenud üheski liikluskindlustuse juhtumis. Mõned erilisemad lisad Heads up Dünaamilised esituled Solar esiklaas Panoraam katuseluuk(töökorras) Elektriline tagaluuk Valgustus pakett Tagumised istmesoojendused Must lagi Tagurdus kaamera Parkimis anduri ees/taga (toimivad väga tõhusalt) EDC vedrustus (sport amordid) HiFi helisüsteem Tahavaate peegli küljes on garaaži/värava sisse kodeerimiseks pult Vead: Paar rooste täpikest, üks esitule klaas veidi tuhmunud (uued klaasid annan uuele omanikule kaasa kui pole jõudnud ise lasta ära vahetada töökojas) ja rool on veidi kulunud. Olen avatud ka vahetuspakkumistele eelistaks Bmw-d, Audi-t või mercedes-t aga võib pakkuda ka muid marke, vaatan kõik pakkumised kindlasti üle. Võib pakkuda ka kallimat autot + minupoolne lisa raha.
Uuri oma praeguse või tulevase sõiduki ajalugu:
Väldi kulukaid probleeme kontrollides sõiduki ajalugu
Vaata lähemalt