Tegemist on finantsteenusega, arvutuse tulemused võivad erineda tegelikust pakkumisest.
Arvutatud väärtused on indikatiivsed! Aastamaks tuleb maksta kaks korda aastas (50% 15. juuniks ja 50% 15. detsembriks) ja see koosneb baasosast, heite ja massi komponendist, mis mõlemad suunavad kasutajaid vähemsaastavate ja -kaaluvate autode poole. Maksu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on maks. NB! Arvutatud tulemus kalkuleeritakse kuulutuses olevate andmete põhjal ja võib erineda tegelikkusest kui andmed on ebatäpsed või puudulikud! NB! Tulemus on arvutatud 1. jaanuari seisuga!
Registreerimistasu tuleb maksta auto esmakordsel registreerimisel liiklusregistrisse. See koosneb baasosast, heitmete määrast ja auto massist. Tasu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on tasu.
Turul olevatest Passatitest saan öelda, et üks korralikumaid autosid. Commonrail mootor on hoopis teine tera, väga ökonoomne ja terane. Autot hooldatud õigeaegselt ja järjepidevalt. Mootori rihm vahetatud 27000km tagasi, õlivahetus septembri algul teostatud. Kliima töötab hästi. Kõik mis autol küljes - töötab. Rooste on juhiuksel ja juhipoolsel taga uksel, pindmine. Need ainukesed roostekohad, kuna tiivad, kunsepoolsed uksed uued ja karbid samuti väga heas seisukorras. Müün, sest on aastalõpuks natuke suurema mahutavusega autot vaja (perelisa). Vahetuse võimalusel olen avatud pakkumistele. ( Volvo V70, Ford Galaxy, VW Sharan, Peugeot ).
Uuri oma praeguse või tulevase sõiduki ajalugu:
Väldi kulukaid probleeme kontrollides sõiduki ajalugu
Vaata lähemalt